​عامل پنهان افزایش قیمت میوه / نرخ جدید گوجه سبز و توت فرنگی اعلام شد

کد خبر: 1146023

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت:نظارت بر گرانی بازار میوه، باید ر اولویت قرار گیرد. تا زمانیکه با افزایش نرخ رو برو شویم، شاهد رکود بازار و مغازه‌های خالی نباشیم.

​عامل پنهان افزایش قیمت میوه / نرخ جدید گوجه سبز و توت فرنگی اعلام شد

اواخر فروردین ماه بازار میوه از مدار خارج و موج گرانی به سمت آن سرازیر شد. قیمت میوه های نوبرانه نجومی بود و هر قشری توانایی خریداری نوبرانه های دلچسب بازار را نداشت. در آن زمان مسئولان مربوط وعده شکست قیمت ها در نیمه اردیبهشت را دادند. اما حالا با گذشت نیمه اردیبهشت مشاهدات بازار نشانی از کاهش قیمت ندارد.

گسترش نیوز در خصوص عدم تغییر قیمت ها پس از گذشت نیمه اردیبهشت به گفت و گو با مصطفی دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی پرداخت.

دارایی نژاد در خصوص اینکه نرخ میوه در سطح بازار کاهشی نداشته است، اظهارکرد: همانطور که بنده اعلام کردم پس از نیمه اردیبهشت قیمت‌ها در تمام اقلام مثل هندوانه، طالبی، گوجه سبز و... در میادین با ۱۰ درصد کاهش نرخ همراه بوده است. با افزایش عرضه قیمت‌ها پایین می‌آید. ضمن آنکه در روزهای  اخیر گوجه سبز با ۳۰ درصد کاهش نرخ همراه بود و از ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان در میادین فروخته شده است.

وی در خصوص نرخ گوجه فرنگی گفت: کاهش نرخ در گوجه فرنگی نیز دیده می‌شود. گوجه فرنگی ۹ هزار تومانی به ۶ هزار تومان و لوبیا از ۲۸ تومان به ۱۵ تومان رسید.

نوبرانه اردیبهشت در راه است

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی با بیان اینکه گیلاس نوبرانه اردیبهشت در راه است، افزود: درحال‌حاضر زرد آلو شیراز ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و زردآلو کاشان از ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان است.

دارایی نژاد در خصوص کاهش نرخ توت فرنگی نیز گفت: توت فرنگی گنبد امام ۴۰ هزار تومان و گلخانه‌ای فوق سوپر ۵۵ هزار تومان است. همچنین هندوانه   از ۴ تا ۶ هزار تومان به فروش میرسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها