تهران سرد می‌شود

کد خبر: 1180516

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان صاف و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود که حاکی از کاهش ۴ درجه‌ای دمای هوا نسبت به امروز است.

تهران سرد می‌شود

آسمان تهران امروز آفتابی و در برخی ساعات ابری پیش‌بینی شده است و دما در طول شب از پانزده درجه به مرور و در طول روز به بیست و نه درجه می‌رسد. کیفیت هوای تهران امروز در وضعیت مطلوب قرار دارد.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان تهران برای روز‌های آینده، صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات همراه با افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

در ارتفاعات استان در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب و فردا و به‌ویژه ارتفاعات فیروزکوه و آبعلی احتمال بارش‌های پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود. همچنین تا روز پنجشنبه (۲۸ مهرماه) روند کاهش نسبی و سپس روند افزایش تدریجی دما وجود خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۲۷ مهرماه) آفتابی و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد و با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی روز پنج‌شنبه (۲۸ مهرماه) تا حدودی آفتابی با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۹ مهرماه) آفتابی و در برخی ساعات ابری با حداقل دمای ۱۶ درجه و با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها