جزئیات تازه از ربایش «دکتر فرهود»

کد خبر: 1184321

رییس پلیس پایتخت جزئیات تازه تری از پرونده ربایش دکتر فرهود را تشریح کرد.

جزئیات تازه از ربایش «دکتر فرهود»

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات پرونده ربایش پروفسور فرهودی پدر علم ژنتیک اظهار داشت: در تاریخ هشتم آبان با مراجعه همسر دکتر فرهود به پلیس آگاهی و اعلام مفقودی و با توجه به اهمیت موضوع پرونده پیگیری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار رحیمی گفت: با اعلام مفقودی و شروع تحقیقات سرنخ‌های اولیه پیدا شد و مأموران پلیس آگاهی متوجه شدند که یک گروه سه نفره که یکی از آنها قبلاً کارمند مجموعه دکتر فرهود بوده و با وی از قبل اختلافاتی داشته است دکتر را دزدیده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: کارمند سابق طرح اصلی را اجرا و دو نفر دیگر را به منزل دکتر فرهود می‌فرستد؛ صبح ساعت ۵:۳۰ که دکتردر حال رفتن به محل کار بود آن دو نفر خود را مأمور امنیتی معرفی کرده و از دکتر می خواهند برای پاره ای از توضیحات همراهش بروند؛ سپس با خودروی دکتر از جلوی در منزل حرکت کرده و ابتدا به مرزی آباد رفته و یکسری مذاکرات انجام داده که دکتر قبول نمی کند در ادامه به نور می روند که در آنجا سرنخ‌های ابتدایی را کارآگاهان پلیس پیدا کرده بودند.

رحیمی گفت: این افراد درخواست یک دستگاه آپارتمان یا ۸ میلیارد پول از دکتر می‌کنند که دکتر چون نگران سلامت خود بود با آن موافقت می کند؛ در نهایت در مسیر برگشت این افراد دکتر را مجبور می‌کنند تا از حسابش ۴ میلیارد تومان برداشت کنند که البته موفق نمی‌شوند.

رییس پلیس پایتخت افزود: متهمان از دکتر فرهود یک دست‌نوشته می‌گیرند که دکتر در زمان دیگری پول یا آپارتمان را به آنها بدهد که در ادامه به محض مراجعه دکتر به محل کار اقدامات پلیس برای شناسایی آدم ربایان شروع شد و ظرف ۲۴ ساعت هر ۳ متهم را دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان‌کرد: ناامنی و ناآرامی‌های اخیر متهمان را وسوسه کرد که در این زمان دکتر را مورد ربایش قرار دهند.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها