گوشی همراه هیچ مسافری بازرسی نمی‌شود

کد خبر: 1185841

یک مقام آگاه در فرودگاه امام با تکذیب چک و بررسی گوشی همراه مسافران در این فرودگاه گفت: گوشی همراه هیچ مسافری مورد بررسی قرار نمی‌گیرد و در تمام فرودگاه‌های دنیا تلفن و گوشی همراه مسافران باید در دستگاه ایکس‌ری قرار بگیرد.

گوشی همراه هیچ مسافری بازرسی نمی‌شود

او با تکذیب اخباری مبنی بر بازرسی گوشی همراه مسافران اظهار داشت: این اخبار شایعه است و بازرسی و چک گوشی همراه مسافران صحت ندارد. تلفن همراه هیچ مسافری توسط نیروی های حاضر در فرودگاه مورد چک و بررسی قرار نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: در تمام فرودگاه‌های دنیا تلفن و گوشی همراه مسافران باید در دستگاه ایکس‌ری قرار بگیرد و همه مسافران تمام وسایل شخصی خود را از دستگاه ایکس‌ری عبور می‌دهند و این یک امر طبیعی و جز قوانین فرودگاهی است.

وی درباره  فیلم منتشر شده از اعتراض مسافری نسبت به تحویل گوشی همراه خود در فرودگاه حضرت امام گفت: از این مسافر هم طبق روال معمول خواسته شده بود که گوشی همراه خود را در کنار سایر وسایل شخصی در داخل دستگاه ایکس‌ری قرار دهد و وی نسبت به این خواسته اعتراض کرد.

این منبع آگاه با بیان اینکه فضای فرودگاه حضرت امام کاملا آرام و مسافران طبق روال عادی در فرودگاه تردد دارند، ادامه داد: برخی از رسانه‌های معاند و فیک نیوزها قصد دارند که فضای فرودگاه را ناآرام اعلام کنند و چنین نیست و خود مردم با مشاهده فضای عادی، شاهد این ادعای غیرواقعی هستند.

وی همچنین درباره اعتراض خبرنگاران برای عدم تهیه خبر و گزارش از تیم فوتبال ساحلی در حین ورود به کشور از فرودگاه حضرت امام اظهار داشت: آن موضوع هم تنها به عدم هماهنگی رسانه‌ها با نهاد مربوطه در فرودگاه برای معرفی خبرنگار برای ورود و تهیه خبر در فرودگاه برمی‌گردد. باید خبرنگار معرفی می‌شد تا بتوان برای آن فرد با هویت مشخص مجوز ورود صادر شود. اما اعلام اسامی خبرنگاران در دقایق آخر انجام شد که در آن زمان هم امکان هماهنگی با دستگاه‌های متعدد حاضر در فرودگاه وجود نداشت و خبرنگار صدا و سیما هم امکان  ورود را پیدا نکرد و تبعیضی بین رسانه‌ها ایجاد نشد. باید توجه داشت که cip فرودگاه در اختیار بخش خصوصی است و ورود به این سالن به مجوزهای خاص خود نیاز دارد و این هماهنگی‌ها حداقل باید از چند ساعت قبل انجام شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها