۵۱ درصد مردم تهران اجاره‌نشین هستند

کد خبر: 1196078

شهردار تهران با بیان اینکه ۵۱ درصد مردم تهران اجاره نشین هستند، گفت: در این مدت برای قریب ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تفاهم نامه نوشتیم و قرار است سالی ۱۸۰ هزار واحد مسکن عملیاتی شود.

۵۱ درصد مردم تهران اجاره‌نشین هستند

علیرضا زاکانی در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت که در مسجد اباصالح (عج) شهرری برگزار شد، گفت: رهبری در جلسه‌ای اخیراً به مسئولان فرمودند که فرصت نوکری و خدمت به مردم را پاس بدارید و با عمل‌تان با مردم حرف بزنید.

شهردار تهران با بیان اینکه ما هستیم و نعمت انقلاب، رهبری و مردم، افزود: خیلی مواقع انسان وقتی در معرض امتحان قرار می‌گیرد به آثار آن دقت ندارد، وقتی افرادی در شعب ابی‌طالب با یک خرما چند نفر افطار می‌کردند و پای دین خدا ایستادند فکر نمی‌کردند، امروز اسلام این تجلی و عظمت را داشته باشد. آن‌ها به وظیفه خود عمل کردند، اما سبب شدند تا اسلام پاگیر شود و آن‌ها در همه مواقف در فراگیر شدن اسلام شریک هستند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه به فرموده رهبری این انقلاب قطع یقین به سرمنزل مقصود می‌رسد، گفت: این فراز و نشیب‌ها به پایان می‌رسد. به عنوان کسی که در هیأت دولت حضور دارد شاهد تلاش دولت برای حل مشکلات مردم هستم. امروز ذخایر کشور تا شهریور ماه سال آینده، دو سه برابر ذخایر گذشته است، اما دشمن تلاش می‌کند نگذارد ما کار کنیم.

وی با بیان اینکه همه اینها به برکت توجه به خدا و ایثار و فداکاری و ماندن در مسیر است، اضافه کرد: از سال گذشته ایجاد قرارگاه جهادی مسکن را دنبال کردیم چرا که ۵۱ درصد مردم تهران اجاره نشین هستند و در این مدت برای قریب ۴۰۰ هزار واحد تفاهم نامه نوشتیم و قرار است سالی ۱۸۰ هزار واحد عملیاتی شود و قفلی که ۸ سال به مملکت زدند تا یک تا دو سال آینده باز می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها