یک رویای کوانتومی چیست؟

کد خبر: 1093822
یک رویای کوانتومی چیست؟

اسم یک رویای کوانتومی را برای اولین بار در یکی از کتاب‌هایی خواندم که مربوط به انیشتین بود. او برای اولین بار این رویا را به مردم جهان معرفی کرد، اما مشکلی که پیش آمد این بود که بعد از گذشت زمان، این اسم در میان مردم از بین رفت و دیگر به نسل ما نرسید. موضوعی که اگر با آن امروز آشنا بودیم بسیاری از اتفاقات زندگی خود را بهتر و قشنگ‌تر رقم می‌زدیم.

در یکی از روزهایی که کتاب‌ها و مقالات انیشتین را ورق می‌زدم با “یک رویای کوانتومی” مواجه شدم. این اسم توجه مرا به خود جلب کرد و دنبال آن رفتم تا اطلاعات بیشتری درباره آن پیدا کنم. بعد از گذشت شاید چند ماه، هنوز برای پیدا کردن معنی دقیق این جمله، شهرها و کشورهای مختلف را می‌گشتم و در میان راه یاد یکی از ضرب‌المثل‌هایی افتادم که دلم را روز به روز گرم‌تر می‌کرد. “نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود”

همین بود که برای جستجوی معنی دقیق آن روزها و ماه‌ها تلاش کردم تا بالاخره آن را کاملا شناختم! با من در ادامه این متن همراه باشید تا “یک رویای کوانتومی” را برای شما تعریف کنم!

در جستجوی یک رویای کوانتومی

همین که کتاب‌ها و مقالات بسیاری درباره این جمله بسیار معروف خواندم، متوجه شدم بسیاری از رویاهایی که به آن‌ها فکر می‌کنم، وضوح کافی ندارند و پررنگ نیستند. این جمله خیلی مرا به فکر فرو برده بود: “یک رویا وقتی به‌دست می‌آید که نقاط کوانتومی را به آن اضافه کنید”

تمام جستجوهایم با یک دیوار جدید روبرو شده بود، دیواری که می‌توانست آنقدر بلند و محکم باشد که تمام راه مرا با بن‌بست مواجه کند. اما ادامه راه، تنها دغدغه‌ای بود که آن را دنبال می‌کردم. باید یک رویای کوانتومی و نقاط کوانتومی را می‌شناختم، تا از آن‌ها استفاده کنم و یک رویای جدید و دست‌یافتنی برای خودم ترسیم کنم.

583

 

نقاط کوانتومی چیست و چرا راه رسیدن به یک رویای کوانتومی است؟

بعد از روزها تحقیق و صحبت با دانشمند‌ها و فیزیک‌دانان و شیمی‌دانان، متوجه یک موضوع بسیار بزرگ شدم و آن این بود: “نقاط کوانتومی یک مزیت دارند و آن وضوح رنگ و تابش بالای نور است”

دوباره به همان حرفی بازگشتم که در یکی از مقاله‌ها خوانده بودم، برای رسیدن به رویا باید آن‌ها را پررنگ‌تر و واضح‌تر ببینیم. پس برای همین بود که از نقاط کوانتومی نام برده بود، نقاطی که باعث می‌شوند، رویای ما با وضوح بیشتری دیده شود.

یک رویای کوانتومی را پیدا کردم

حالا که آن را پیدا کرده‌ام و تمام آن را با جان و دل شناخته‌ام، می‌خواهم آن را با شما در میان بگذارم و برای همین جایی را درست کردم تا مراحل بعدی را به شما توضیح می‌دهد. کافی است در داخل این لینک، شماره تلفن خود را به‌همراه اسم‌تان وارد کنید تا تمامی مراحل رسیدن به یک رویای کوانتومی را متوجه شوید.

این پیشنهاد را قبول کنید!

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها