کد خبر : 34414 / /
/

سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | ارزش امروز سهام عدالت

کاهش قیمت پرتفوی سهام عدالتی ها امروز 23 بهمن | سهام عدالتی ها امروز چقدر ضرر کردند؟

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 23 بهمن 1401 با کاهش 60 هزار و 457 تومان به 9 میلیون و940 هزار و 27 تومان رسید.

کاهش قیمت پرتفوی سهام عدالتی ها امروز 23 بهمن | سهام عدالتی ها امروز چقدر ضرر کردند؟

سهام عدالت در دولت نهم به برخی از افراد داده شده است. این ثبت نام فقط مخصوص افراد تحت پوشش کمیته بود. اما باز هم افرادی هستند که مشمول سهام عدالت می شوند، اما هنوز سهامی دریافت نکرده اند. در اوایل 1401 خبری بر مبنی ثبت نام جاماندگان سهام عدالت منتشر شد. قرار بود در سال جدید جاماندگان سهام عدالت هم بتوانند ثبت نام کنند. آخرین اخبار مربوط به سهام عدالت را اینجا در خبر آزاد بخوانید.

سهام عدالت

کاهش ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 23 بهمن 1401 با کاهش 60 هزار و 457 تومان به 9 میلیون و940 هزار و 27 تومان رسید.

 امروز یکشنبه (بیست و سوم بهمن 1401)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 9 میلیون273 هزار و651 تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با12110  واحد کاهش در ارتفاع 1.545.970 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 480.851 واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس4501 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم5687 هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای فارس،شپدیس،فملی،شپنا،شستا،پارسان،نوری صورت گرفت و شاخص های بپاس، آریا،شگویا، دی،خدیزل، زاگرس و کوثر بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت 490 هزار تومانی در 23 بهمن 1401

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 23 بهمن 1401

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (بیست و سوم بهمن 1401) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به9 میلیون و 940 هزار و 27 تومان رسید.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت 532 هزار تومانی خود را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

سهام عدالت
سود سهام عدالت 10 میلیونی دولت برای سهام داران

وزیر اقتصاد از اختصاص سهام عدالت به تمامی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تا پایان سال خبر داد.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره سرانجام اختصاص سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی طبق قانون بودجه ۱۴۰۱، اظهار داشت: میزان سهام عدالت تخصیصی به این افراد در دولت مورد تصویب قرار گرفت و به هیئت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی ارسال شد؛ در آن هیئت دو ایراد به این مصوبه گرفته شد.

وی افزود: این ایراد در هفته‌های آینده در جلسات دولت مرتفع می‌شود و فرایند تخصیص سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی انجام خواهد شد.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: تمامی این افراد تا پایان سال تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

حدود ۱۶ میلیون نفر از جاماندگان این سهام هستند که شرایط دریافت آن را دارند اما طبق تکلیف قانونی دولت در بودجه ۱۴۰۱ و هم‌چنین اولویت‌بندی انجام‌شده، حدود ۳.۵ میلیون نفر تحت پوششین نهادهای حمایتی در اولویت تخصیص تا پایان سال ۱۴۰۱ قرار دارند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان خصوصی‌سازی مهرماه در این‌باره گفته بود طبق مصوبه دولت در فاز نخست به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگرانی که سهام عدالت ندارند، سهام عدالت واگذار خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.