کد خبر : 49379 / /
/

یارانه نقدی | یارانه نقدی بهمن | یارانه نقدی این ماه

فوری؛ واریز عیدی دولت به مناسبت ۲۲ بهمن برای همه یارانه بگیران | واریز یارانه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی از فردا شب | یارانه اضافه یک میلیون و 600 هزار تومانی برا خانوار سه نفره

در طرح فجرانه که به مدت سه ماه ادامه پیدا می‌کند و تا ۱۷ اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، میزان اعتبار تشویقی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان رسیده و شرط خرید ۲۰۰ هزارتومان حذف شده است.

فوری؛ واریز عیدی دولت به مناسبت ۲۲ بهمن برای همه یارانه بگیران | واریز یارانه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی از فردا شب | یارانه اضافه یک میلیون و 600 هزار تومانی برا خانوار سه نفره

یارانه نقدی | به مناسبت دهه فجر از طرح فجرانه یارانه نقدی دولت رونمایی شد. بر اساس این طرح، حساب بخش قابل توجهی از یارانه نقدی یارانه‌ بگیران از روز ۱۷ بهمن‌ماه شارژ می‌شود.مبلغ یارانه نقدی همیاری در طول سال‌ها تغییر کرده است و بسته به شرایط اقتصادی و تصمیمات دولت، ممکن است مقدار آن در هر دوره متفاوت باشد.در ادامه به آخرین خبر از یارانه نقدی می پردازیم.بنابر اعلام وزارت تعاون، کار و اجتماعی یارانه «امنیت غذایی کودکان»، امروز ۵ بهمن‌ماه برای ۲ ماه (دو مرحله) شارژ می‌شود.

به مناسبت دهه فجر از طرح فجرانه دولت رونمایی شد. بر اساس این طرح، حساب بخش قابل توجهی از یارانه‌ بگیران از روز ۱۷ بهمن‌ماه شارژ می‌شود.

دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ به مناسبت دهه فجر در روز ۲۱ بهمن‌ماه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان را به‌عنوان هدیه به حساب اقشار کم درآمد جامعه واریز کرد و در سال ۱۴۰۱ در حالی که انتظار می‌رفت این طرح مجدداً اجرا شود اما چنین نشد.

در روزهای اخیر همزمان با ورود به ایام فجر بار دیگر شایعاتی در خصوص هدیه دولت به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی شنیده شد که در نهایت این شایعات تأیید و دولت از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک رونمایی کرد. بر اساس طرح فجرانه، اعتبار تشویقی حساب یارانه بگیران از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان رسیده و شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان حذف شده است.

معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر فوق را اعلام کرد و گفت طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۷ بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت سه ماه اجرا و تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

یارانه نقدی

یارانه نقدی -عیدی فجرانه دولت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

علیرضا عسگریان با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی تأکید کرد خانوارهای دهک‌های یک تا هفت جامعه مشمول دریافت یارانه ویژه دهه فجر هستند. به گفته او مشمولین دریافت یارانه کالابرگ تشویقی جمعیتی حدود ۶۱ میلیون ایرانی را شامل می‌شوند.

معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره طرح فجرانه گفت: تا پیش از این اگر هر یک از هموطنان ۲۰۰ هزارتومان از مبلغ یارانه خود را از میان ۱۱ قلم کالای استاندارد خریداری می‌کردند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار مضاعف به آنها داده می‌شد. به عبارتی اعتبار آن دسته از افرادی که معادل ۴۰۰ هزارتومان بود، به ۵۲۰ هزار تومان و اعتبار آن دسته از افرادی که معادل ۳۰۰ هزار تومان بود به ۴۲۰ هزار تومان رسید.

عسگریان افزود: در طرح فجرانه که به مدت سه ماه ادامه پیدا می‌کند و تا ۱۷ اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، میزان اعتبار تشویقی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان رسیده و شرط خرید ۲۰۰ هزارتومان حذف شده است.

در طرح فرجانه یارانه‌بگیران دهک‌های یک تا هفت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح ملّی کالابرگ الکترونیک نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند. یارانه‌بگیران یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات را می‌توانند خریداری کنند.

 فوری؛ عیدی دولت به مناسبت ۲۲ بهمن

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲۰۰ هزار تومان به کالابرگ الکترونیکی مردم اضافه شده و می‌توانند به راحتی خرید کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در سال ۱۴۰۰، دولت سیزدهم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی را به حساب اقشار کم درآمد جامعه معرفی کرد. با نزدیک شدن به ۲۲ بهمن سال جاری، سؤالی که مطرح شده است، این است که آیا امسال نیز هدیه ویژه ۲۲ بهمن به حساب افراد واریز خواهد شد یا خیر؟

در طول سال، با نزدیک شدن به مناسبت‌های مختلف، شایعاتی در خصوص واریز یارانه‌های ویژه این ایام منتشر می‌شود. این شایعات معمولاً موضوع گفته شده را به شدت برجسته کرده و در نهایت مشخص می‌شود که آیا چنین برنامه‌ای در نظر گرفته شده است یا خیر. اما یارانه ویژه ۲۲ بهمن مسأله‌ای رسمی و تأیید شده است که از سال ۱۴۰۰ واریز آن آغاز شد.

در بهمن ۱۴۰۰، دولت رئیسی طرح حمایت معیشتی ویژه ۲۲ بهمن را رونمایی کرد و هدف اعلامی آن، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بود. طبق این طرح، یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شد و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نیز مشمول دریافت این یارانه بودند. تعداد حدود ۳۲ میلیون نفر یا حدود نیمی از جمعیت یارانه‌بگیر، مستحق دریافت این یارانه شناخته شدند.

در روز ۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۲۴، یارانه ویژه ۲۲ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. با این حال، برخی حواشی نیز درباره این واریزها ادامه داشت که برخی از حساب‌ها به دلیل مسائل مختلف شارژ نشده بودند.

اکنون، با نزدیک شدن به ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۳، شایعات دوباره درباره واریز یارانه ویژه این تاریخ مطرح شده است. با توجه به سابقه دولت رئیسی در پرداخت چنین یارانه‌هایی، منتظر باقی ماندن اخبار رسمی از سوی مسئولین مربوطه برای اطلاعات بیشتر هستیم.

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در همین راستا گفته: ۲۰۰ هزار تومان به کالابرگ الکترونیکی مردم اضافه شده و می‌توانند به راحتی خرید کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.