کد خبر : 52537 / /
/

یارانه معیشتی | یارانه معیشتی مددجویان

دستور رئیس جمهور؛ واریزی یارانه معیشتی بگیران۳ برابر شد | یارانه معیشتی 3 میلیونی برای این خانوارها شارژ شد | تغییرات واریز ماهانه یارانه معیشتی ها

داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد.

دستور رئیس جمهور؛ واریزی یارانه معیشتی بگیران۳ برابر شد | یارانه معیشتی 3 میلیونی برای این خانوارها شارژ شد | تغییرات واریز ماهانه یارانه معیشتی ها

یارانه معیشتی مستمری مشمولان کمیته امداد خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بیستم اردیبهشت واریز شد. یارانه معیشتیمستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است. . یارانه معیشتی از بهمن ماه 25 و 30 ام هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه معیشتی هفت دهک اول به شرط استفاده از کالابرگ 220 هزار تومان افزایش خواهد یافت در ادامه به خبر جدید درباره یارانه معیشتی در خبرآزاد می پردازیم.

داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد.

داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

یارانه معیشتی

 واریز 3 میلیون تومان به حساب مستمری بگیران مددکاری اجتماعی

به گزارش مانیبان، مستمری های کمیته امداد خمینی (ره) و بیستمین سازمان بهزیستی کشور اردیبهشت ماه واریز شد. مستمری امسال مشمولان سازمان های بهزیستی نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافت.

بنابراین خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، خانوارهای دو نفره یک میلیون و 420 هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و پانصد هزار تومان و خانواده های … پنج سال یا بیشتر سه میلیون و صد و پنجاه هزار تومان دریافت خواهد کرد.

برنامه ریزی پرداخت مستمری برای دریافت کنندگان رفاه

بر اساس جدول پرداخت مستمری مشمولان اجتماعی بانک رفاه، مستمری در روزهای 20، 23، 27 و 30 واریز می شود. اردیبهشت ماه ماه تمام شد برای اطلاع دقیق از تاریخ واریز مستمری خود می توانید به سامانه الکترونیک خدمات رفاهی به آدرس https://www.behzisti.ir/ مراجعه کنید.

خدمات پشتیبانی کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد پیش از این گفته بود که با توجه به نیاز و مشکلات نیازمندترین افراد، اکنون 2 میلیون و 349 هزار خانوار با جمعیت 4 میلیون و 970 هزار نفر تحت پوشش خدمات حمایتی قرار دارند. کمیته امداد. کمیته.

حسین خدرویسی افزود: علاوه بر خدمات اجتماعی و اورژانس و رفع نیازها، تلاش شده تا به سمت خدمات رسانی برای خروج از چرخه فقر و توانمندسازی حرکت کنیم. در این راستا کمیته مددکاری طرحی جامع برای توانمندسازی مددجویان در حوزه های مختلف و معاونت های ریاست جمهوری طراحی کرده و سعی کرده است متناسب با شرایط خانواده ها و با توجه به نیازهای بالقوه و واقعی برنامه توانمندسازی ویژه خانواده ها را ارائه کند. ، قابلیت ها و ظرفیت های هر خانواده.

نایب رئیس حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با تاکید بر اینکه مددجویان این نهاد مددکاری شامل دو دسته هستند، گفت: افرادی هستند که فقط نیازمند خدمات حمایتی هستند اعم از بیماران لاعلاج و سالمندان با جمعیت بیش از یک میلیون نفر و 700 نفر

وی ادامه داد: این دسته از مددجویان مناسب شغل نیستند و صرفا حمایتی هستند و دسته دیگر مددجویان افرادی هستند که برای شغل مناسب هستند و با توجه به توانایی و استعداد، توانمندسازی، اشتغال و سایر توانایی ها و شغلی، فرهنگی و شغلی هستند. مشاوره تحصیلی برای این دسته از مشتریان و مشاوره حقوقی و…

 مستمری مشمولان کمیته امداد خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بیستم اردیبهشت واریز شد. مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده است.

براین اساس خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

یارانه معیشتی-زمانبندی پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی

طبق جدول زمانبندی پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه، واریز مستمری در تاریخ‌های ۲۰، ۲۳، ۲۷ و ۳۰ اردیبهشت ماه انجام می‌شود. برای اطلاع دقیق از تاریخ واریز مستمری خود، می‌توانید به سامانه الکترونیکی خدمات بهزیستی به نشانی https://www.behzisti.ir/ مراجعه کنید.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد نیز پیش از این گفته بود بر حسب نیاز و مشکلات نیازمندان، اکنون ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار خانوار با جمعیت چهار میلیون و ۹۷۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

حسین خدرویسی افزود: تلاش شده است علاوه بر خدمات اورژانسی و اجتماعی و رفع نیازها، به سمت خدمت برای خروج از چرخه فقر و توانمندسازی حرکت کنیم. در این راستا، کمیته امداد در حوزه‌ها و معاونت‌های مختلف برنامه جامعی برای توانمندسازی مددجویان طراحی کرده است و تلاش شده متناسب با شرایط خانواده‌ها و در نظر گرفتن نیازها، توانمندی و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل هر خانواده برنامه توانمندسازی خاص خانواده تامین شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه مددجویان این نهاد امدادی شامل دو دسته هستند، تاکید کرد: افرادی هستند که صرفا نیازمند خدمات حمایتی هستند که شامل بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر و سالمندان با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ نفر، است.

وی ادامه داد: این دسته از مددجویان مستعد شغل نیستند و صرفا حمایتی هستند و دسته دیگر مددجویان افرادی هستند که مستعد شغل‌اند که متناسب با ظرفیت و استعدادهایشان برای این دسته از مددجویان برنامه توانمندسازی، اشتغال و سایر مهارت ها و مشاوره شغلی، فرهنگی، آموزشی و حقوقی و... اجرا می‌شود./اقتصادآنلاین

شنبه ۲۲ اردیبهشت مستمری واریز می‌شود؟

زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

 امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ است و، چون روز تعطیلی است مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی فردا به احتمال زیاد  پرداخت می‌شود.

سازمان بهزیستی کشور یک نهاد دولتی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که خدماتی را به افراد نیازمند جامعه ارائه می‌دهد. بنیانگذاران این نهاد محمدعلی فیاض‌بخش و سید محمدباقر حسینی لواسانی می‌باشند.  

زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی بانک رفاه در اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

براساس جدول زمانبندی پرداخ اردیبهشت ت مستمری ها، مددجویان بهزیستی در تاریخ بیستم هر ماه مستمری خود را دریافت می‌کنند که این ماه هم همچون فروردین تاخیر در واریزی وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

براین اساس خانوار‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

تعداد مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.