کاهش نرخ ۴۰ درصدی هتل آپارتمان‌های مشهد

کد خبر: 616078

این روزها با توجه به اینکه در فصل زمستان به سر می‌بریم و این فصل معمولا مشغله‌های کاری افراد زیاد است و هم چنین بسیاری خانواده‌ها با مدارس فرزندانشان درگیر هستند سفرهای زیارتی و سیاحتی کاهش چشم گیری پیدا کرده است.

سرویس اجتماعی فردا: مسافرت یکی از بهترین روش‌ها برای گذراندن اوقات فراغت می‌باشد. مسافرت به شهر های مذهبی هم یکی از جذاب ترین مقصد های مسافرتی می باشد. بسیاری از ایرانیان مسافرت به شهر مشهد را ترجیح میدهند به مسافرت به شهر های دیگر، از این رو یافتن بهترین مکان برای اقامت در این شهر یکی از موضوعات بسیار ضروری برای هر گردشگری می باشد.
با توجه به اخباری که در روز‌های اخیر منتشر شده است هتل آپارتمان مشهد در رقابت با یکدیگر برای جذب مسافرین عزیز به کاهش نرخ روی آورده اند. این کاهش نرخ هتل آپارتمان ها و هتل های مشهد بعضا به 40 درصد زیر نرخ اصلی هتل رسیده است.
هتل آپارتمان مشهد توانایی اسکان مسافرین را با کیفیتی مشابه هتل های مشهد دارد. هتل آپارتمان ها با توجه به ضوابط و آیین نامه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درجه ای پایین تر از هتل های یک ستاره را کسب می کنند اما بعضا وضعیت بسیار مطلوب تری از هتل های یک ستاره و حتی هتل های دوستاره دارند.از این رو مسافرین و زائرین با خیالی آسوده می توانند به رزرو هتل آپارتمان های مشهد با کیفیتی خوب و همچنین با کمی هزینه بیشتر به رزرو هتل مشهد مشهد اقدام کنند.
سامانه آی آر هتل این افتخار را دارد که برای رزرو هتل در مشهد به مسافرین و زائرین گرانقدر خدمت رسانی کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها