بهترین آژانس هواپیمایی برای خرید تور کیش

کد خبر: 779441

تمام رضایتی که دوستم از قیمت تور کیش داشت کلی هم از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی کیش تعریف کرد که غروب خورشید کنار کشتی یونانی بودند و در یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش غذا خوردن، از پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان جزیره گفت، از جنگ‌های شبانه جزیره، از تفریحات آبی کنار ساحل جزیره مثل قایق سواری و جت اسکی و غواصی و کلی کارهای هیجان‌انگیز دیگه کلی خوشحالشون کرده بود.

بهترین آژانس هواپیمایی برای خرید تور کیش

سرویس اج تماعی فردا: چند سالی بود که تصمیم گرفته بودم که به جزیره کیش سفر کنم و از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی زیبای کیش دیدن کنم. اما هر دفعه اتفاقی می‌افتاد و نمیشد که در نوروز به جزیره کیش سفر کنم. آخه دوستان و آشنایی‌های که داشتم بیشتر توصیه کرده بودن که در بهار، که آب وهوای خوب و دلنشین داره به این جزیره سفر کنم و منم جز تعطیلات نوروز نمی‌تونسم به این سفر برم. بعد از کلی جست و جو در سایت‌های مختلف و پرس و جو از دوستام، یکی از دوستام که تور ارزان کیش ویژه زمستان رفته بود پیشنهاد کرد که از شرکت مسافربری مانلی پرواز، تور کیش بخرم. اونطوری که دوستم تعریف می‌کرد، این شرکت مسافربری تور کیش رو با نرخ پایین با بهترین هتل‌های کیش مثل هتل ترنج، هتل شایگان، هتل سورینت مریم و هتل ویدا و ... را به مسافراش توصیه می‌کنه.

یک نوروز هیجان انگیز در جزیره کیش داشته باشید

با تمام رضایتی که دوستم از قیمت تور کیش داشت کلی هم از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی کیش تعریف کرد که غروب خورشید کنار کشتی یونانی بودند و در یکی از بهترین رستوران‌های جزیره کیش غذا خوردن، از پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان جزیره گفت، از جنگ‌های شبانه جزیره، از تفریحات آبی کنار ساحل جزیره مثل قایق سواری و جت اسکی و غواصی و کلی کارهای هیجان‌انگیز دیگه کلی خوشحالشون کرده بود.

یک نوروز هیجان انگیز در جزیره کیش داشته باشید

با تمام این تفاسیر با تلفن مانلی پرواز (0218810328) تماس گرفتم و تور کیش نوروز 97 و خریدم. بعد از خرید و رزروی که کرده بودم کارشناس مانلی بهم پیشنهاد داد که هم در کانال مانلی پرواز عضو بشم و هم سری به سایت مانلی بزنم نگاهی به پکیج‌های تورهای دیگه بزنم، منم از روی کنجکاوی سری زدم و از تمام پکیج‌ها و تورهای خارجی تور گرجستان نوروز 97 خیلی نظرم و جلب کرد چون هم قیمت مناسب داشت هم هتل خوب معرفی کرده بود و هم تصاویر و اطلاعات زیبایی از گرجستان داشت که در سفر بعدی حتما تور گرجستان را برای تعطیلات عید انتخاب میکنم.

یک نوروز هیجان انگیز در جزیره کیش داشته باشید

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها