تاکنون چند زائر وارد مشهدمقدس شده‌اند؟

کد خبر: 796063

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اعلام رشد ۷ درصدی سفر به مشهد گفت: بیش از ۳.۸ میلیون زائر تاکنون وارد مشهدمقدس شده‌اند.

تاکنون چند زائر وارد مشهدمقدس شده‌اند؟
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اعلام رشد ۷ درصدی سفر به مشهد گفت: بیش از ۳.۸ میلیون زائر تاکنون وارد مشهدمقدس شده‌اند.
مهدی فروزان اظهار داشت: ۶ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۷۶ نفر از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۴ فروردین ماه سال جاری به استان خراسان‌رضوی مسافرت کرده‌اند؛ این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۷ درصد رشد دارد. ۵۱۴ هزار و ۴۶۶ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، یک درصد کاهش داشته است. مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان‌رضوی افزود: ۱۸۳ هزار و ۷۷۱ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده‌اند که با رشد ۴.۵ درصدی همراه بوده است. فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده‌اند را نیز ۱۱۸ هزار و ۳۷۹ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۷.۹ درصد کاهش دارد. زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۴ فروردین ماه سال جاری به استان وارد شده‌اند هم ۵ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۴۶۰ نفر هستند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۷ درصدی مواجه بوده است. سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در زمینه آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد مقدس هم گفت: از روز ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۴ فروردین ماه سال جاری ماه ۳ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۲۹۵ نفر به این کلانشهر وارد شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته، ۷ درصد رشد دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها