ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان

کد خبر: 1181417

رئیس پلیس راهور از ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ترددها در کشور در ایام تابستان بیش از ۳۵ درصد افزایش داشته است.

ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان

سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره به آمار ترددها در تابستان ۱۴۰۱ گفت: ترددها در کشور در ایام تابستان بیش از ۳۵ درصد افزایش داشته است. البته بیشترین تردد در شهریور ماه رخ داده است.

وی با اشاره به چرایی بیشترین تردد در آخرین ماه تابستان گفت: متقارن شدن ایام اربعین با شهریور ماه و همچنین بازگشایی مدارس بعد از دو سال باعث شد ما بیشترین تردد را در شهریور ماه تجربه کنیم.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه تمامی مأموران پلیس راهور در جاده‌ها در تلاش برای مدیریت ترددها بودند گفت: خوشبختانه هیچ حادثه جدی در تصادفات گزارش نشد و تصادفات در ریتم معمولی خود اتفاق افتاد.

به گفته هادیانفر، ناوگان عمومی هیچ حادثه‌ای نداشت که منجر به جان باختن تعداد زیادی از هموطنان شود.

وی افزود: ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان امسال در جاده‌ها ثبت شد، که می‌توان گفت بالغ بر ۱۴.۵ میلیون تردد ویژه ایام اربعین بوده است.

هادیانفر ادامه داد: یعنی بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زائران که حدود ۹۷ درصد از زائران اربعین می‌شود زمینی از کشور خارج شدند.

رئیس پلیس راهور در پایان با بیان اینکه هیچ محدودیت جاده‌ای در زمان اربعین نداشتیم، گفت: تصادفات اربعین امسال نسبت به سال ۹۸ حدود ۱۸.۵ درصد کاهشی بوده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها