«فردا» گزارش می‌دهد

توهین به ایران؛ خوش‌رقصی برای «الهام»

کد خبر: 1221732

فهم تفاوت شوخی با توهین بدیهی‌تر از آن است که بخواهیم با ویدئوی منتشر شده گستاخانه توسط تلویزیون جمهوری آذربایجان آن را مثال بزنیم.

توهین به ایران؛ خوش‌رقصی برای «الهام»

فهم تفاوت شوخی با توهین بدیهی‌تر از آن است که بخواهیم با ویدئوی  منتشر شده گستاخانه توسط تلویزیون جمهوری آذربایجان آن را مثال بزنیم. ویدئویی که با تمسخر امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان به تخریب و استهزای فرهنگ، تاریخ و تمامیت ارضی ایران می‌پردازد. اگرچه سوی دیگر این فیلم نشان از آن دارد که گنده‌گویی‌های الهام علی‌اف در تهدیدات پوشالی‌اش راه به جایی نبرده است به نظر چاره‌ای هم جز این توهین‌ها ندارد!

در بخشی از این شوی تلویزیونی که از قضا در پربیننده‌ترین ساعات این رسانه پخش شده است حتی ایران را به عنوان صادرکننده مواد مخدر به آذربایجان معرفی می‌کند. این فیلم، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با واکنش‌های منفی کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

اما آنچه مهم به نظر می‌رسد اینکه این رفتار بی‌شرمانه نه «عجیب» است و نه «بی‌سابقه» که خوش‌رقصی رسانه آذربایجانی برای الهام علی‌اف پیش از این هم سابقه داشته است. شاید بهتر است بگوییم این رویه معمولی برای این رسانه است و از هر فرصتی که به دست آورده از توهین به مردم سرزمین ایران دریغ نکرده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها