کاهش 4 درصدی سرقت در تهران

کد خبر: 1240152

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش سرقت در پایتخت در یک بازه زمانی چهارماهه خبر داد.

کاهش 4 درصدی سرقت در تهران

سردار علی ولیپور گودرزی   درباره وضعیت مقابله با سرقت در پایتخت گفت: از اواخر سال گذشته با دستور فرمانده محترم فراجا و همچنین تاکیدات فرمانده انتظامی تهران بزرگ برخورد با سارقان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت و علاوه بر آن تاکید شد تا علاوه بر برخورد با سارقان،  با مالخران به عنوان یکی از عناصر مهم در چرخه سرقت نیز برخورد شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در نتیجه اقدامات انجام شده از ابتدای سال تا پایان تیرماه، یعنی در یک بازه زمانی چهار ماهه، میزان وقوع سرقت‌ها چهار درصد کاهش داشته است. البته این آمار میانگین است و ما در برخی از سرقت‌ها کاهش بیشتری را نیز داشتیم.

ولیپور گودرزی درباره میزان کشفیات نیز گفت:‌ همچنین قدرت کشف پلیس نیز در این مدت افزایش داشته است، به طوری که به طور میانگین، مجموع قدرت کشف پلیس افزایش 50 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح‌های زیادی برای مقابله با سرقت و برخورد با سارقان و مالخران در پایتخت اجرا شده است، گفت: این طرح‌ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم که دیگر دستگاه‌ها نیز بیش از گذشته به این موارد توجه کنند. خود مردم نیز باید با حساسیت بیشتری نکات ایمنی و راهکارهای پیشگیرانه از سرقت را رعایت کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها