ابطال معاینه فنی ۴۰۰ خودرو طی دو روز

کد خبر: 1260028

سرهنگ شریفی گفت: در این دو روز ۴۰۰ خودرویی که دودزا بوده و معاینه فنی هم داشته اند معاینه فنی آن‌ها در محل ابطال شده است.

ابطال معاینه فنی ۴۰۰ خودرو طی دو روز

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در دو روز اجرای طرح زوج و فرد در تهران معاینه فنی ۴۰۰ خودرو ابطال شد.

سرهنگ شریفی گفت: در این دو روز ۴۰۰ خودرویی که دودزا بوده و معاینه فنی هم داشته اند معاینه فنی آنها در محل ابطال شده است.

وی افزود : در روزهای فرد خودروهایی که فقط پلاک فرد دارند و در روزهای زوج فقط خودروهایی که پلاک زوج دارند می توانند در محدوده طرح آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق تردد کنند.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین اکثر محورهای شهر تهران برای تردد خودروهای دیزلی به استثنای کامیونت ها ممنوع است . شب گذشته هیچ ترددی در خصوص کامیون ها، کمپرسی ها و جرثقیل ها نداشتیم و این ممنوعیت وجود دارد.

وی افزود: در کل سطح معابر شهر تهران همکاران بنده حضور دارند و به صورت هوشمند خودروهایی را که معاینه فنی آنها گذشته برخورد وآنهایی که معاینه فنی دارند ولی خودروی آنها دودزا می باشد در همان محل معاینه فنی آنان ابطال و برای اخذ مجدد به مراکز معاینه فنی اعزام می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده طرح کاهش آلودگی هوا همان محدوده طرح زوج و فرد سابق می باشد که از جنوب به شمال از بزرگراه بعثت به سمت شمال ، بزرگراه نواب به سمت شرق ، بزرگراه چمران به سمت شرق و بزرگراه همت به سمت جنوب و بزرگراه امام علی (ع) به سمت غرب است. که تردد در این معابر بر اساس شماره آخر پلاک است.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها