ازدواج مجدد فریبرز عرب نیا بازیگر نقش مختار + عکس همسر اول و دوم عرب نیا

کد خبر: 1032746

ازدواج مجدد مسئله ای است که در میان بازیگران و خوانندگان کشورمن نیز بسیار مشاهده می شود. در این گزارش به ازدواج مجدد فریبرز عرب نیا بازیگر سریال معروف مختارنامه می پردازیم

ازدواج مجدد فریبرز عرب نیا بازیگر نقش مختار + عکس همسر اول و دوم عرب نیا

فریبرز عرب نیا بازیگر و کارگردان کشورمان 25 فروردین ماه سال 1343 در تهران به دنیا آمد. فریبرز عرب نیا فرزند محمدحسن عرب نیا و افتخار صداقت طلب است و اطلاعات بیشتری از خانواده این هنرمند در اختیار نیست و تنها تصویری از برادر فریبرز عرب نیا که در مراسم ختم عسل بدیعی حضور داشت در دست است که نشانگر شباهت عجیب فریبرز عرب نیا و برادرش به یکدیگر است. فریبرز عرب نیا تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک ادامه داد و بعد از دوران سربازی برای تحصیل در رشته مدیریت راهی آنکارا شد.

این هنرمند کشورمان که از ابتدا به سینما علاقه مند بود نتوانست تحصیلاتش را در زمینه مدیریت به پایان برساند و به ایران بازگشت و مشغول تحصیل در رشته سینما گردید.

فریبرز عرب نیا

ماجرای ازدواج مجدد فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا بازیگر سینما و تلویزیون یکی دیگر از چهره هایی است که دو بار ازدواج کرده است.  آتنه فقیه نصیری بازیگر کشورمان همسر اول فریبرز عرب نیا بود که زندگی مشترکشان چند سال بیشتر دوام نداشت.

زنده یاد عسل بدیعی همسر دوم فریبرز عرب نیا بود و این زوج پسرش به نام جانیار دارند. زنده یاد عسل بدیعی چند سال قبل از فوت خود متارکه کرده و از همسرش جدا شده بود.

فریبرز عرب نیا

 

تحصیلات فریبرز عرب نیا

تحصیل در رشته سینما مسیر زندگی فریبرز عرب نیا را به سمت و سویی که مورد علاقه اش بود هدایت کرد و بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی به سراغ آموزش های تخصصی تر رفت و زیر نظر استاد حمید سمندریان به آموزش تئاتر پرداخت و دو سال مشغول فراگیری سینما در مجتمع آموزشی سینما شد.

فریبرز عرب نیا علاوه بر سینما در زمینه گرافیک هم به تحصیل پرداخت و موفق شد مدرک کارشناسی اش را از دانشگاه هنر دریافت کند.

فریبرز عرب نیا

ازدواج اول فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا در سومین دهه زندگی اش ازدواج کرد اما تجربه موفقی برای او نبود و منجر به جدایی شد.

فریبرز عرب نیا

 

همسر اول فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا سال 1370 با آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ازدواج کرد اما این ازدواج چند سالی بیشتر دوام نداشت و منجر به جدایی شد.

آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد سال 1347 است و بازیگری را از سال 70 آغاز کرد و با بازی در مجموعه خاله سارا به شهرت رسید و در سریال هایی چون داستان یک شهر، دختران، گمگشته، مدار صفر درجه، جراحت، شیدایی، شمعدونی، شهرزاد و... به ایفای نقش پرداخته است.

فریبرز عرب نیا

 

همسر دوم فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا برای دومین بار در سال 79 با عسل بدیعی یکی دیگر از بازیگران کشورمان ازدواج کرد اما زندگی این زوج هنرمند چهار سال بیشتر دوام نداشت و سرانجام به جدایی انجامید.

فریبرز عرب نیا

 

عسل بدیعی همسر سابق فریبرز عرب نیا

عسل بدیعی همسر دوم فریبرز عرب نیا بود که 19 اردیبهشت ماه سال 56 متولد شد و بازیگری را از سال 75 با فیلم بودن و نبودن آغاز کرد و در اولین تجربه بازیگری اش بسیار خوش درخشید.

این هنرمند کشورمان 11 فروردین 1392 به کما رفت و در روز 12 فروردین دچار مرگ مغزی شد و با موافقت اعضای خانواده، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.

فریبرز عرب نیا

 

فریبرز عرب نیا

پسر فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا از ازدواج با عسل بدیعی یک پسر به نام جانیار دارد که متولد سال 81 است و در کنار پدرش زندگی میکند.

فریبرز عرب نیا

 

فریبرز عرب نیا

مهاجرت فریبرز عرب نیا از ایران

فریبرز عرب نیا حدود دو سال بعد از درگذشت همسر سابقش عسل بدیعی به همراه پسرش جانیار به آمریکا مهاجرت کرد و اعلام کرد که تا پایان دوران تحصیلی پسرش دوری از وطن را تحمل خواهد کرد.

این بازیگر کشورمان در خارج از کشور به تحصیل در رشته گرافیک در مقطع فوق لیسانس پرداخت و مشغول انجام کارهای مورد علاقه خودش است.

فریبرز عرب نیا

 

تصمیم فریبرز عرب نیا برای نوشتن داستان زندگی اش

فریبرز عرب نیا بعد از مهاجرت از ایران، در یک پیام ویدئویی درباره نوشتن داستان زندگی اش صحبت کرد و گفت:

شاید روزی داستان آن چه را که بر من گذشت برای همگان بنویسم، آن چه که در سرزمین مادری ام و در سال هایی که کار فرهنگی کردم، آن چه که در سال های پیش از مهاجرت بر من و خانواده ام گذشت، و آن چه که در سال های دوری از میهن؛ شاید....

فریبرز عرب نیا در ویدئوهای منتشر شده گفت : چند وقتیه که خیلی کم فرصت میکنم یادداشتی بذارم یا حتی به صفحه ام سری بزنم و همین باعث شده تا شماری از دوستان گله مند باشند. براتون خواهم گفت که چرا نه تنها نمیتونم به صفحه سر بزنم بلکه به کارهایی که خیلی خیلی دوست دارم مثل کتابخوانی ، ورزش و رفتن به طبیعت هم نمیتونم بپردازم ، حتی به آرایشگاه هم نمیتونم برم و این از ظاهرم معلومه.

فریبرز عرب نیا

ااما پیش از اینکه دلیلش رو بگم باید بگم جای تک تک شماها توی قلب منه ، دلیل ایکنه فرصتم کمتر شده اینه که من به عنوان تک والد ،سرپرستی پسر نوجوانم رو برعهده دارم و رسیدگی به مسائل پیچیده سن خاص و تحصیلش وقت زیادی از من میگیره و به جز اون من نیمی از ساعات روز سرکار هستم و بخش زیادی از اوقات را به درس می پردازم و در دانشگاه مشغول تحصیل در رشته گرافیک در مقطع فوق لیسانس شدم.

حقیقت این است که شک داشتم که آیا اساسا این نکته را عنوان کنم، ولی بعد به این نتیجه رسیدم که عنوان کردنش، کار خوبی است تا لااقل آنهایی که من و سرنوشتم برایشان مهم است، بدانند که یک انسان ممکن است در طول زندگی، بارها از صفر شروع کند. از صفر شروع کردن هدف بسیار والایی می خواهد، می تواند برگشت به کشور و استفاده از تحصیلات باشد، یا می توان در هر جای دنیا قدمی کوچک برای بهتر شدن این دنیا و مردمش برداشت.

فریبرز عرب نیا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها