خبر خوش برای بازنشستگان / پرداخت وام ضروری بازنشستگان از امروز+ نحوه دریافت

کد خبر: 1049782

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت دوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق، امروز (دوشنبه) خبر داد.

خبر خوش برای بازنشستگان / پرداخت وام ضروری بازنشستگان از امروز+ نحوه دریافت

وام ضروری بازنشستگان کشوری طی نموداری نشان می دهد که پرداخت آن رشد داشته است. وام ضروری بازنشستگان از سال ۱۳۹۳ تاکنون نشان می دهد که تعداد این تسهیلات از ۲۰۰ هزار فقره به ۴۰۰ هزار فقره و رقم آن نیز از ۲ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وام ضروری بازنشستگان کشوری در سال 1393 و در دولت روحانی 50 درصد رشد داشته است.تسهیلات وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با کارمزد سالانه ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه در طول ۸ سال اخیر اجرایی شده است.

 

زمان پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری

وام ضروری بازنشستگان

 

علی خدامی گفت: با هماهنگی بانک صادرات ایران، وام ضروری بازنشستگان به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، نوبت دوم برای ۲۳هزار و ۷۵۰ نفر از مشمولان امروز (دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹) به حساب این عزیزان واریز می شود.

وی یادآور شد: نوبت نخست این وام سوم دیماه به حساب مشمولان واریز شده بود.

وام ضروری بازنشستگان

خدامی با بیان اینکه نمی توان تاریخ دقیقی برای محاسبه زمان پرداخت وام در نوبت های مختلف تعیین کرد، تاکید کرد: تامین منابع و پرداخت وام ضروری برای بازنشستگان کشوری توسط بانک عامل انجام می شود و نمی توان زمان دقیقی برای نوبت های بعدی اعلام کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها