مراسم چهلم مهرداد میناوند امروز برگزار شد+ تصاویر جدید و ویدئو

کد خبر: 1052568

ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی که یک ماه پیش به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت، امروز سنگ مزارش نصب شد.

مراسم چهلم مهرداد میناوند امروز برگزار شد+ تصاویر جدید و ویدئو

مهرداد میناوند متولد 9 آذر 1354 در تهران ، بازیکن بازنشسته فوتبال است. مهرداد میناوند با 183 سانتی متر قد بعنوان دفاع چپ از 19 سالگی در لیگ برتر به میدان رفت.  مهرداد میناوند سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد و ثمره زندگی اش تنها یک فرزند پسر است. مهرداد میناوند فوتبال را بصورت جدی از آکادمی پاس تهران شروع کرد تا اینکه سال 1373 در 19 سالگی با بزرگسالان این تیم وارد لیگ برتر شد. مهرداد میناوند در سال 74 مدتی در کشاورز تهران بود سپس به تیم پرسپولیس تهران (پیروزی) پیوست و در مدت 4 سال با 89 بازی توانست 13 گل نیز بثمر برساند.

مراسم چهلم مهرداد میناوند امروز برگزار شد

مهرداد میناوند به دلیل ابتلای بیماری کرونا پیش دارفانی را وداع گفت.

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

بیوگرافی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ منطقه جی تهران بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود.

مهرداد میناوند

میناوند از بازیکنان قدیمی فوتبال در ایران است که در باشگاه هایی چون پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌ است.

از اتریش تا خداحافظی

در سال 1377 وقتی 23 ساله بود به تیم اشتورم گراتس اتریش پیوست و بعد از یکسال به شارلوا بلژیک رفت تا اینکه سال 1381 با الشباب امارات قرارداد بست.

او سال 1382 تا 1383 یکسال در پرسپولیس و یکسال در سپاهان حضور داشت تا اینکه در سال 1384 وقتی 30 ساله بود با پیراهن راه آهن از فوتبال کنار رفت.

اشتباه کردم

من پس از اشتورم گراتس اتریش ، نباید به شارلوا بلژیک می ‌رفتم ، رفتنم به الشباب هم اشتباه بود تا اینکه پس از بازگشت با دوران بحرانی پرسپولیس روبرو شدم.

به هر حال انتخاب های بد من و سپس شانس ، باعث شد که دیگر به رشد ادامه ندهم

در تیم ملی

او از سال 1375 تجربه حضور در تیم ملی بزرگسالان را بدست آورد و تا سال 1382 توانست در 67 بازی 4 گل نیز بثمر برساند.

مهرداد میناوند

ازدواج اول در اتریش

مهرداد میناوند اولین بار زمان حضور خود در اتریش با یک دختر ایرانی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام آریا می باشد که در اتریش بزرگ شده است.

این زندگی در نهایت بعد از چند سال بخاطر عدم تمایل همسرش به زندگی در ایران به جدایی ختم شد .

دستگیری

در سال 1383 مهرداد میناوند در یک ویلایی در شمال بخاطر وجود پارتی و مشروبات الکی دستگیر شد که با حضور ماموران انتظامی این اتفاق فیلمبرداری هم شد.

در نهایت او در دادگاه بخاطر عدم اطلاع از وجود این نوشیدنی ها و اتفاقات تبرئه شد.

ورود به خوانندگی

به لطف خدا صدای خوبی دارم ، اگر سال ها پیش از بین فوتبال و موسیقی یکی را باید انتخاب می ‌کردم ، موسیقی را انتخاب می ‌کردم

آلبومی جمع کردم که هزینه زیادی هم متحمل شدم اما کار بسیار خوبی از آب در آمد ، فکر نکنید که کلاس آواز هم نرفتم ، تمامی این کلاس ‌ها را هم رفته ‌ام.

تصاویر مهرداد میناوند با داستان زندگینامه شخصی

تصادف با لندکروز

آقای میناوند در سال 1394 زمانی که برای افتتاح یک خیریه عازم سفر به رشت بود در مسیر به دلیل نبود علائم راهنمایی با ماشین لندکروز خود چپ کرد

او می گوید به گواه همه آنهایی که صحنه تصادفش را دیدند نباید سالم بیرون می آمدم.

ازدواج دوم

در آذر ماه 1399 مهرداد میناوند خبری ازدواج دوم خود را با خانم شبنم کمانگر رسانه ای کرد به این ترتیب او حالا در جرقه هنرمندان متاهل قرار دارد

البته آشنایی وی با همسرش دوم به چند سال پیش بازمیگردد و ایشان تاکنون عکس های مشترک خود را با پوشش چهره همسرش منتشر داده است.

مهرداد میناوند

شرکت واردات

میناوند در حال حاضر یک شرکت بازرگانی اداره می کند که در عرصه واردات انواع محصولات فعالیت دارد و تجارت اصلی اش عطر و ادکلن می باشد.

امتیاز معدن

این بازیکن سابق پرسپولیس مدتی هم در کار معدن و استخراج سنگ های قیمتی بود.

او امتیاز سه فقره سنگ معدن زینتی را دارد و آنها را به خارج از کشور بویژه کشورهای عربی صادر می کرد و فروشگاه آرایشی و بهداشتی در پاساژ میلاد نور هم دارد

ابتلا به کرونا و فوت

مهرداد میناوند از اواخر دی ماه 1399 بر اثر درگیری 80 درصدی ریه اش به ویروس کرونا و بخاطر وخامت حال در بخش ICU بیمارستان لاله بستری شد

متاسفانه این ورزشکار با وجود تلاش های بسیار نتوانست مقاومت کند و روز 8 بهمن 1399 در 45 سالگی دار فانی را وداع گفت

محل دفن

پیکر مهرداد میناوند روز پنجشنبه 9 بهمن 99 در قطعه نام آوران بهشت زهرای تهران در کنار جعفر کاشانی و ابراهیم آشتیانی دو بازیکن دهه پنجاه پرسپولیس دفن شد.

مهرداد میناوند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها