فیلم ترسناک از وجود آدم کوتوله در مسجد سلیمان! / با دیدن فیلم مو برتن آدم راست می شود + جزییات

کد خبر: 1056494

آدم کوتوله ها همیشه در افسانه ها بودند و شایعه ها و حالا فیلمی دست به دست می شود که نشان می دهد آدم کوتوله در مسجد سلیمان دیده شده است.

فیلم ترسناک از وجود آدم کوتوله در مسجد سلیمان! / با دیدن فیلم مو برتن آدم راست می شود + جزییات

آدم کوتوله / آدم کوتوله از دیرباز در افسانه های ایرانی وجود داشته است.ادعا شده آدم کوتوله در شهرهای مختلف دیده شده است . آدم کوتوله همیشه جز موارد عجیب برای مردم محسوب می شود. همزمان با انتشار گسترده این فیلم گفته شده است که در محله دره خرسون مسجدسلیمان بعداز ۹سال آدم کوتوله دیده شده است.

انتشاردهندگان این فیلم عنوان داشته اند از زمان های قدیم می گفتند در محله دره خرسون مسجدسلیمان، آدم کوتوله ها بودند و زندگی می کردند . آدم کوتوله هایی به شکل انسان و حیوان!امامی گفتند نسل شان منقرض شده است ولی حالا ولی دو روز پیش یکی از آدم کوتوله ها  با موهای بلند سر از خانه یکی از ساکنان این محله درآورده است و فیلم نشان می دهد این آدم کوتوله که کاملا شبیه انسان است و لباس به تن دارد از ترس انسان مدام درحال دویدن در اتاق است.

آدم کوتوله چه پشت پرده ای دارد؟!

هیچ واکنشی از سوی مسئولان شهر مسجد سلیمان نسبت به انتشار این فیلم و عامل انتشاردهنده نشده است اما بررسی های خبرنگار رکنا نشان می دهد این فیلم جدید نیست و سالها پیش هم دست به دست شده است اما در همان زمان هم هیچکس درباره آدم کوتوله داخل فیلم اظهارنظری نشده است و ایت راز سر به مهر است.

منبع: رکنا

۵

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها