فوری؛ بازگشایی مدارس از اول مهرماه / شرط مهم بازگشایی مدارس اعلام شد

کد خبر: 1073193

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بازگشایی مدارس از اول مهرماه منوط بر این است که وضعیت از نظر شیوع کرونا به‌حالت پایدار و قابل کنترل برسد.

فوری؛ بازگشایی مدارس از اول مهرماه / شرط مهم بازگشایی مدارس اعلام شد

مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در مورد انتشار اخبارى مبنی بر اینکه تمام دانش‌آموزان از اول مهرماه در مدرسه حضور پیدا خواهند کرد گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اول مهرماه فعلا تنها در حد یک نظریه بوده و تحقق آن منوط بر این است که وضعیت از نظر شیوع کرونا به حالت پایدار و قابل کنترل برسد.

اوافزود: اگر توانستیم تا پایان شهریور‌ماه به این وضعیت مطلوب دست یابیم، کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

اوتصریح کرد: تاکنون تصمیمی برای واکسیناسیون دانش‌آموزان اتخاذ نشده است، چرا که هنوز واکسنی برای گروه سنی کمتر از ۱۸ سال تولید نشده است و واکسیناسیونی که به آن اشاره شده است فقط مختص معلمان و کادر اداری مدارس است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما امیدواریم تا شهریورماه تزریق واکسن به معلمان و کادر اداری مدارس که در دستور کار قرار گرفته، انجام شود تا به‌دنبال آن بتوان مدارس را در اول مهرماه بازگشایی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها