ازدواج مجدد و عاشقانه نصرالله رادش با زن ترک + عکس همسر دوم رادش

کد خبر: 1078974

نصرالله رادش (زادهٔ ۱۲ آذر ۱۳۴۵ در آبادان) هنرپیشه اهل ایران است.

ازدواج مجدد و عاشقانه نصرالله رادش با زن ترک + عکس همسر دوم رادش

بیوگرافی نصرالله رادش

نصرالله رادش (زادهٔ ۱۲ آذر ۱۳۴۵ در آبادان) هنرپیشه اهل ایران است. آوازه نصرالله رادش به خاطر بازی در فیلم‌ها و مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون است. نصرالله رادش با بازی در مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی «مهران مدیری» به تلویزیون آمد. نصرالله رادش با حضور در مجموعه‌هایی نظیر ساعت خوش، روزگار جوانی و زیر آسمان شهر به شهرت رسید. نصرالله رادش پس از چند سال وقفه، نام رادش با بازی در نقش «حیف نون» در مجموعهٔ «باغ مظفر» و یک روبات در مجموعهٔ مسافران، دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

نصرالله رادش

بیوگرافی نصرالله رادش

نصرالله رادش متولد 12 آذر 1345 در آبادان، بازیگر است. فوق دیپلم تئاتر دارد، تا سن 14 سالگی آبدان بود و با شروع جنگ در سال 59 به تهران مهاجرت کردند شروع طوفانی در تلویزیون داشت ولی بعدها به خاطر شغل دوم از بازیگری کمی دور شد.

پدر و مادرش اهل بهبهان خوزستان هستند، در یک خانواده 9 نفری با 7 بچه بدنیا آمد که خودش فرزند آخری است، از بچگی شکمو هست و می گوید الانم هست.

نصرالله رادش

ازدواج اول نصرالله رادش

نصرالله رادش ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری بنام پرهام است. اما 8 سال بعد از همسرش جدا شد می گوید : همسر سابقم می گفت که هنوز هم می بینمش فکر میکنه حرف حرف خودمه، اما اصلا اینجوری نیست، در مورد زمان طلاق می گوید : من خیلی بهش وابسته بودم وقتی که تصمیم گرفت با من زندگی نکنه خیلی داغون شدم.

نصرالله رادش

ازدواج دوم نصرالله رادش

نصرالله رادش بالاخره عکس همسر دوم خود را منتشر کرد، وی که علاقه ای به انتشار تمام رخ همسر دومش ندارد، در پستی برای همسرش نوشت : خدایا قدرشناسی را بمن هدیه بنما️ …

نصرالله رادش

نصرالله رادش

نصرالله رادش

نصرالله رادش

نصرالله رادش

نصرالله رادش

علایق پسر و خودش

پسرش فوتبالی است و طرفدار استقلال است، موسیقی دوست داره و به زبان انگلیسی و شنا هم علاقه دارد، نصرلله رادش می گوید به غرب تهران علاقه دارد!

نصرالله رادش

بزرگترین نقص زندگی نصرالله رادش

از بچگی آدرس ها را گم میکند و تا الان هم با این مشکل روبرو هست تا حدی که وارد یه ساختمان بزرگ هم بشه درب خروجیش را گم میکند، ولی بخاطر اینکه نیت کرده بود تا وقتی که مادرش زنده است این راز رو نگفته بود، به این دلیل رانندگی نمی تواند بکند.

نصرالله رادش

نصرالله رادش از بیماری عذاب آورش پرده برداشت: نشستم وسط خیابان و عربده می کشیدم که خدایا چرا این درد را دارم؟/فقط سه نفر شهرت من را در ایران داشتند.

نصرالله رادش

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها