روایت منابع آگاه از بیماری مهران مدیری/ خبر جدید از حال مهران مدیری + عکس

کد خبر: 1084284

پس از اینکه مهران مدیری کرونا گرفت یک روز در بیمارستان بستری شد و حالا ادامه معالجاتش را در منزل انجام می دهد و جزئیات بیشتری درباره آخرین وضعیت مهران مدیری پس از ابتلا به کرونا وجود ندارد.

روایت منابع آگاه از بیماری مهران مدیری/ خبر جدید از حال مهران مدیری + عکس

اخبار عکس و فیلم / مهران مدیری از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. مهران مدیری در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ با مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ به شهرت رسید. مهران مدیری مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. مهران مدیری در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی،  گفت که در عملیات والفجر ۸ حضور داشته‌است.

مهران مدیری

آخرین وضعیت مهران مدیری پس از ابتلا به کرونا

دو روز پیش خبر رسید که مهران مدیری کرونا گرفت. همان روز اعلام شد با توجه به تشدید علائم او پزشک معالجش او را در بیمارستان بستری کرده است. اما یک روز بعد خبر رسید که مهران مدیری از بیمارستان مرخص شده و قرار است درمان خود را در منزل ادامه دهد. جزئیات بیشتری درباره آخرین وضعیت مهران مدیری وجود ندارد. او در طی ماه های گذشته مشمول ضبط برنامه دورهمی 5 بود و حالا گفته می شود قیمت های مربوط به فینال مسابقه دورهمی ضبط شده و آماده پخش است. البته یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما درباره آخرین وضعیت مهران مدیری پس از ابتلا به کرونا در توئیتی نوشت: از منابع آگاه مطلع شدم مهران مدیری نیاز به بستری نداشته و در منزل زیر نظر پزشک تحت مراقبت است و خدا رو شکر حال وی خوب است.

مهران مدیری

صفحه رسمی برنامه تلویزیونی "دورهمی" اعلام کرد که مهران مدیری از بیمارستان مرخص شد.

مدیری از امروز بعدازظهر با صلاحدید پزشکان ترخیص شد تا مابقی درمان در منزلش انجام گیرد. او در این ایام مشغول ضبط برنامه تلویزیونی "دورهمی"  و همچنین بازی در سریال "خاتون" بود.

مجری "دورهمی" از چند روز پیش با بروز علائم بیماری تحت درمان قرار گرفت و سپس با نظر پزشکان بستری شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد برنامه دورهمی تا فینال برگزیدگان ضبط شده و آماده پخش است.

این بازیگر و مجری تلویزیونی، با بهبود شرایط جسمی و با صلاحدید پزشکان، از بیمارستان مرخص شده و قرار است ادامه درمان را در منزل پیگیری کند.

مهران مدیری، در روزهای گذشته، مشغول ضبط برنامه تلویزیونی «دورهمی»  و همچنین بازی در سریال «خاتون» بود.

مهران مدیری

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران، بازیگر و کارگردان است. تحصیلات دانشگاهی وی در رشته تئاتر به دلیل حضورش در جنگ عراق، ناتمام ماند.از او به عنوان قدرتمندترین هنرمند سیاسی و فرهنگی ایران نام می برند وی همچنین سید است.آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعه طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعه طنز دیگر که توسط تلویزیون ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

مهران مدیری

مهران مدیری سال هاست ازدواج کرده و متاهل است دو فرزند دارد یک دختر به نام شهرزاد و یک پسر به نام فرهاد که شباهت عجیبی به خودش دارند، فرهاد مدیری مدتی پیش آلبوم خود به نام، نام من عشق است منتشر کرد.

مهران مدیری

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها