ماجرای جالب بازیگرشدن الناز شاکردوست

کد خبر: 1084555

الناز شاکردوست بازیگری و طراحی صحنه و لباس است.

ماجرای جالب بازیگرشدن الناز شاکردوست

به گزارش سایت خانه فوتبال: النازشاکردوست در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. وی از دوران کودکی عاشق بازی کردن و نواختن پیانو بوده به طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند،با اینکه در خانواده او هیچ پیش زمینه هنری وجود ندارد ولی او علاقه فراوانی به موسیقی دارد.

در خانواده الناز شاکردوست دموکراسی به صورت کامل اجرا می شود و هیچ کس در کار هنر مانع او نشد و وی تمامی کارها را با مشورت با خانواده خود انجام می داد. الناز با معدل 19.23 در رشته ریاضی دیپلم گرفته است و رتبه اش در کنکورهنر ۱۱ بوده است.
وی دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران نیز می باشد.
یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال ۱۳۹۰ به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی،سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و… حضور داشتند.

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بوده به طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند،با اینکه در خانواده او هیچ پیش زمینه هنری وجود ندارد اما او علاقه فراوانی به موسیقی دارد.

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.

هنگامی که کیومرث پور احمد درحال تست گرفتن برای فیلم جدیدش ” گل یخ” بود، با او آشنا شد و او را برای بازی در “گل یخ” دعوت کرد با بازی در فیلم گل یخ در سال 1383 به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

الناز شاکردوست در فیلم‌هایی مانند مجردها، عروس فراری، قتل آنلاین، چه کسی امیر را کشت، چند می‌گیری گریه کنی، بی‌وفا، قاعده بازی، خدا نزدیک است، باد در علفزار می‌پیچد، کیش و مات، تو و من، رسوایی، بوی گندم و آتیش‌بازی (در حال ساخت) بازی کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها