خرید انواع کلیپس مجلسی از بدلیجات دودووم

کد خبر: 1123028

کلیپس‌های نگین دار از نوع پلاستیکی هستند با این تفاوت که روی آن‌ها یک یا چند نگین وجود دارد. خاص بودن این مدل‌ها باعث شده تا خانم‌ها معمولاً برای مراسماتی که دوست دارند زیباتر به نظر برسند آن‌ها را انتخاب کنند. کلیپس نگین دار اگر از مدل فلزی باشد دوام بالا و در صورتی که از مدل پلاستیکی باشد دوام کم‌تری دارد. شما می‌توانید این گیره‌ها را در رنج‌های قیمتی مختلفی تهیه کنید.

کلیپس مو چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

کلپیس یک نوع گیره پلاستیکی یا فلزی است که برای نگه‌داری موها روی سر بانوان کاربرد دارد. در وسط کلیپس یک فنر بسیار قوی برای باز و بسته کردن آن وجود دارد که با فشاری که به انتهای دهانه‌های کلپیس وارد می‌شود، می‌توان فنر را حرکت داد‌. مکانیسم این نوع اکسسوری مو تقریبا به گیره‌های لباس شباهت دارد. اما ابعاد و سایز آن  پهن و بزرگ‌تر از گیره است. موهای سر با قرار گرفتن در لای کلیپس اصلا آزاد نمی‌شوند؛ مگر این‌که انتهای آن را فشار دهید. قیمت مناسب، استفاده راحت بدون نیاز به تجربه و مهارت، تنوع در اندازه، طرح و رنگ، نگه‌داری محکم موها، استحکام و مقاومت بالا از مهم‌ترین مزایای خرید کلیپس مجلسی به شمار می‌روند.

معرفی مدل‌های مختلف کلیپس مجلسی

انواع مدل‌های مختلف کلیپس‌ها بدین شرح هستند:

  •  کلیپس پلاستیکی به عنوان ساده‌ترین و ارزان‌ترین نوع کلپیس دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است. هرکس با توجه به سلیقه شخصی خود می‌تواند رنگ و طرح کلیپس پلاستیکی مورد نظر خود را انتخاب کند.
  • کلیپس‌های پارچه‌‌ای در واقع کلیپس‌های پلاستیکی تزئین شده با پارچه‌های زیبا هستند. قیمت این اکسسوری مو از نوع پلاستیکی گران‌تر است و از لحاظ زیبایی هم پرطرفدارتر از نمونه قبلی است.
  • کلیپس نشکن انواع و مدل‌های مختلفی دارد و به راحتی می‌توان آن را با رنگ لباس یا رنگ مو ست کرد. بدنه مستحکم و مقاوم این کلیپس مجلسی در برابر هر نوع فشار یا ضربه‌ای نمی‌شکند. برای خرید کلیپس مجلسی نشکن باید مبلغ بیشتری بپردازید.
  • کلپیس فلزی نیز به نوعی کلیپس نشکن به شمار می‌رود و سطح خارجی آن را با رنگ‌های نقره‌ای و طلایی آبکاری کرده‌اند. این اکسسوری‌های براق و درخشان جلوه بسیار زیبایی به موها می‌دهند و قیمت بالایی دارند.
  • کلیپس نگین‌دار در مدل‌های فلزی و پلاستیکی به بازار عرضه شده‌اند. برای تزئین روی آن‌ها از چند نگین زیبا استفاده شده است.‌ زیبایی چشم‌نواز این نوع کلیپس باعث محبوبیت آن شده است. رنج قیمت این اکسسوری متفاوت است. مدل‌های فلزی گران‌ترند و طول عمر بالاتری دارند.

در هنگام خرید کلیپس مجلسی به چه نکاتی باید توجه کرد؟‌

یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره خرید کلیپس‌های مجلسی اهمیت دارد، قیمت این اکسسوری است؛ زیرا قیمت در انتخاب‌ نوع کلیپس تاثیرگذار است. نکته دیگر توجه به مدل است. هر فرد با توجه به سن و سلیقه خود کلیپس مورد نظر را از بین طرح‌ها و رنگ‌های متنوع انتخاب می‌کند‌. توجه به جنس کلیپس مجلسی را نباید فراموش کرد. انتخاب جنس این اکسسوری رابطه مستقیمی با بودجه مشتری دارد. جنس‌های باکیفیت مانند فلز از قیمت بالاتری برخوردارند. در زمان خرید کلیپس مجلسی باید به اندازه کلیپس هم توجه کرد. برای موهای بلند و پرپشت کلیپس‌های بزرگ و برای موهای نازک و کوتاه کلیپس‌های کوچک مناسب‌اند. نکته آخر برند تولیدکننده کلیپس است. برندهای مشهور و پرطرفدار امتحان پس داده‌اند و از کیفیت بالاتری برخوردارند. بعد از خرید کلیپس در نگهداری آن نیز کوشا باشید و هرگز این اکسسوری را در محل رفت و آمد قرار ندهید. از بردن این وسیله به داخل حمام یا استخر خودداری کنید و آن را در دسترس کودکان قرار ندهید.

خرید کلیپس مجلسی از بدلیجات دودووم

برای خرید انواع کلیپس مجلسی با قیمت مناسب در بدلیجات قشم می‌توانید به  بدلیجات دودووم به آدرس اینترنتی https://dodoom.ir/ مراجعه کنید. این فروشگاه در جزیره قشم قرار دارد و برای افرادی که امکان سفر به قشم را ندارند، فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده است تا به راحتی بتوانند نسبت به خرید کلیپس مجلسی و سایر اکسسوری‌های مو به صورت آنلاین اقدام کنند‌‌. بدلیجات دودووم باکیفیت‌ترین و جدیدترین اکسسوری‌های موجود در بازار هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها