حقوق مدرس زبان آلمانی در موسسه دنیای زبان چقدره؟

کد خبر: 1131169

صحبت به زبان آلمانی یکی از سخت ترین کار ها است زیرا قائده و اصول بسیار سختی دارد و هر کلمه از جنسیتی برخوردار است و در زمان استفاده از کلمات باید جنسیت آن را نیز استفاده کنید شیوه های شکل گیری جملات و قوائد زبان آلمانی به صورت کلی با زبان مادری ما تفاوت های بسیار زیادی دارد.

خوب سوالی که برای پیش آمده است این است که آیا تدریس زبان آلمانی سخت است؟ حقوق مدرسین زبان آلمانی چقدر است؟ در این مقاله به سوالاتی که در قسمت بالا مطرح شده است پاسخ خواهیم داد.

آیا تدریس زبان آلمانی سخت است؟

زبان آلمانی یکی از پیچیده ترین و سخت ترین زبان های دنیا است که همین مسئله باعث می شود تدریس و یادگیری زبان آلمانی سخت شده و کار مدرسین و زبان آموزان را سخت تر کند به همین دلیل استادی که به تدریس زبان آلمانی می پردازد باید ویژگی ها را داشته باشد که در این قسمت از مقاله به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

  • با تجربه باشد: استادی که تجربه تدریس بیش تری نسبت به اساتید دیگر دارد قطعا به مفاهیم و قوائد زبان آلمانی مسلط تر است.
  • مدرک معتبری داشته باشد: علاوه بر این که سابقه ی تدریس یکی از مهم ترین نکات در تدریس زبان آلمانی است اما داشتن مدرک معتبر نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه کنیم.
  • بروز بودن استاد: مدرس و استادی که شما برای یادگیری زبان آلمانی خود انتخاب می کند حتما باید دانش خود را به روز کرده و از منابع و کتاب های به روزی برای تدریس زبان آلمانی برای شاگردان خود استفاده کند
  • متعهد باشد: تعهد یکی از مهم ترین نکاتی است که هر فردی در شغل خود باید داشته باشد به عنوان مثال استاد زبان آلمانی شما باید با شما تماس گرفته و پیگیر تمرین ها و نحوه درس خواندن شما باشد زیرا زبان آلمانی بسیار سخت بوده و به تمرین و تکرار بسیار زیادی نیاز دارد.
  • انرژی و اشتیاق: استادی که خوش برخورد، خوش سر زبان و بر روی لبش لبخند داشته باشد و با اشتباق بیش تری به تدریس بپردازد زبان آموز این انرژی را دریافت می کند و باعث می شود زبان آلمانی را راحت تر یاد بگیرد.

    کلاس های زبان آلمانی می تواند بسیار خشک یا سرشار از سادی باشد و این مسئله به انرزی و اشتیاق استاد بستگی دارد.

  • با نظم و با برنامه باشد: یکی از مهم ترین مسائلی که یک استاد زبان آلمانی باید آن را داشته باشد نظم و برنامه است به عنوان مثال برنامه کلاس مشخص نباشد، زبان آموز سردرگم شده و نمی تواند به خوبی زبان آلمانی را آموزش ببند. همچنین استاد زبان آلمانی باید برنامه اموزشی خود را مشص کرده و از قبل تعیین کرده باشد که در هر جلسه چه مطالبی را آموزش خواهد داد حتی یک استاد خوب باید تایم بحث و گفت و گو در کلاس را کنترل کند همچنین آزمون های سنجشی که از زبان آموزان می گیرد باید به گونه ای تنظیم کنند از نظم برنامه ی آموزشی عقب نماند.

حقوق مدرسین زبان آلمانی چقدر است؟

زبان آلمانی قوائد و مفاهیم بسیار سختی دارد و با زبان مادر ما یعنی فارسی سازگار نیست به همین دلیل تدریس آن نیز به طبعه آن سخت تر خواهد بود. مدرسین زبان آلمانی نیز به دلیل سخت تر بودن آموزش زبان آلمانی هزینه ی بیش تر نسبت به اساتید زبان های دیگر می گیرند.

به طور حدودی، مدرسین زبان آلمانی برای تدریس خصوصی، هر ساعت 400 هزار تومان الی 500 هزار تومان دریافت می کنند  اما اگر می خواهید از هزینه تدریس مدرسین زبان آلمانی و حقوق آن ها با خبر شوید می توانید به سایت دنیای زبان مراجعه کرده و لیست هزینه های تدریس اساتید را مشاهده کنید.

چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

آلمان یکی از مهم ترین زبان های جهان است و علاوه بر یک کشور صنعتی و دارای اقتصاد پایدار است و برای زندگی و مسافرت ایده آل است و یکی از بهترین شرایط برای ورود به آلمان و اقامت است. زبان آلمانی را می توانید با گواهینامه رسمی یا انگلیسی یاد بگیرید. بنابراین اگر برای آینده خود برنامه ای دارید، زبان آلمانی را یاد بگیرید و اگر برنامه ای ندارید، سفر به کشور آلمان عالی است و با این کار مقداری پول به دست خواهید آورد و یادگیری آلمانی را شروع خواهید کرد. همه معلمان موسسه دنیای زبان، دارای مدرک بین المللی هستند و می توانید زبان آلمانی را با اساتید موسسه دنیای زبان به صورت عمومی و خصوصی یاد بگیرید  همچنین شما می توانید با هزینه مناسب در این کلاس ها شرکت کرده و زبان آلمانی را فرا بگیرید. حتی می توانید کلاس های خود را به صورت آنلاین ادامه دهید.

تدریس مربیان دنیای زبان به چه صورت است؟

می توانیم این مژده را به شما بدهیم که موسسه آموزشی دنیای زبان به دو صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نوع تدریس بستگی به خواست خود دانشجو دارد، می توانید با توجه به شرایط خود، یکی از این دو روش را انتخاب کنبد و به راحتی اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

در این روز ها و شرایط ویروس کرونا در کشور باعث شده است که تدریس آنلاین موسسه دنیای زبان یک مزیت بزرگ به حساب بیاید، تا بدون مشکل و نگرانی از درگیری با ویروس کرونا بتوانید به بهترین شکل به یادگیری هر زبان خارجی بپردازید.

مزایای تدریس خصوصی زبان آلمان

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان آلمانی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

آلمان کشور موسیقی و هنر است که سالانه توریست های بسیاری را جذب می کند و مهاجران فراوانی که قصد اقامت در کشور های اروپایی را دارند، چرا که چه به لحاظ کیفی و چه تحصیلی، در آلمان می توان به موقعیت های مطلوبی رسید.

در بین دانشگاه های برتر آلمان، دانشگاه فنی مونیخ که رتبة 62 جهانی را دارد و دانشگاه هایلدبرگ با رتبة 64 جهانی جزو انتخاب های اول هر دانشجویی است. دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع لیسانس را در این دانشگاه های نام برده دارند باید یک دورة یک ساله را در کالج سپری کنند.

دانشجویان خارجی می توانند بدون اجازه کار، در آلمان کار کنند، که در این راستا لازم است تا دانشجو حداقل در سطح B1 زبان آلمانی بداند تا بتواند در آلمان کار کند.

چنانچه به هدف تحصیل و یا گذراندن آزمون های گوته (zertifikat)، یا Test DAf که مورد نیاز همه رشته ها است و دانشگاه های آلمان این مدارک را تأیید می کنند هستید، کار را با کلاس های خصوصی زبان آلمانی شروع کنید.

چرا که به شما این اطمینان داده خواهد شد تا پایان 35 جلسه به حد مطلوبی از زبان رسیده باشید و از سطح زبان آلمانی خود بعد از یک ترم رضایت خاطر داشته باشید.

هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در موسسه دنیای زبان چقدر است؟

با توجه به خصوصی بودن کلاس ها باید در نظر داشته باشید که نسبت به دیگر کلاس ها هزینه کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان بیشتر خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه های کلاس های خصوصی می توانید با کارشناسان موسسه دنیای زبان تماس گرقته و اطلاع کسب کنید.

نکته قابل توجهی که باعث متمایز کردن موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر موسسه ها می شود، داشتن گزینه پرداخت شهریه به صورت اقساطی است که باعث برتر شدن موسسه دنیای زبان از دیگر مراکز یادگیری زبان شده است.

کلام آخر

اگر به دنبال موسسه برای تدریس و آموزش زبان آلمانی را دارید ما به شما موسسه آموزشگاهی دنیای زبان را پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس شعبه اول: سعادت آباد بلوار دریا خ رامشه نبش توحید 4 پلاک 72 زنگ 1

آدرس شعبه دوم: تهران میدان انقلاب ابتدای کارگر جنوبی نبش کوچه مهدیزاده پلاک ۱ واحد ۱

  • تلفن : 02188936878
  • تلفن همراه : 09123690991
 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها