سفر به مقاصد محبوب گردشگران را از دست ندهید

کد خبر: 1145581

 

امروزه سفر به خارج از کشور بسیار گران است. از طرفی دیگر نمی توان سفرها و تورها را متوقف کرد. با این شرایط می توانیم سفرهای خارجی پرهزینه را جایگزین سفرهای داخلی کنیم. منطقه کشوری که انتخاب می کنید به علایق و اولویت های شما بستگی دارد. اما یکی از بهترین گزینه های ملی سفر به جزیره کیش و بازدید از دیدنی های این شهر است.

در این شهر انواع تفریحات با بالاترین سطح کیفی موجود است. ساختار شهری مدرن و هتل های مجلل نیز حس خوبی از سفر دراین جزیره در ذهن شما به جا می گذارد. اما دیدنی های آن کمتر از تفریحات جزیره است. در این مطلب ، دیدنی های این شهر با عکس و آدرس تقدیم شما می شود تا انتخاب بهتری داشته باشید.

پایاب:

پایاب این شهر یکی از نقاط گردشگری این شهر و یکی از گنجینه های تاریخی این شهر است. همانطور که از کلمه پایین دست می توان حدس زد، این کلمه از دو قسمت «پا» و «آب» تشکیل شده است و مفهوم قرب و قرب به آب از آن استنباط می شود. پله ها کانال ها یا دهلیزهایی شیب دار هستند که در کنار چاه و قنات قرار می گرفتند و در چند قدمی فرد را به سطح آب قنات زیرزمینی نزدیک می کردند.

باغ پرندگان و پارک دلفین ها از نقاط گردشگری این شهر است

این مجموعه به پارک دلفین ها معروف است و یکی از مکان های معروف آن است. هنگام ورود به مجموعه، ابتدا به Jardin des Oiseaux می روید. در این باغ حدود 50 گونه مختلف از پرندگان را خواهید دید. گذراندن وقت با طاووس، طوطی، پلیکان و سایر پرندگانی که کمتر دیده می شوند، تجربه ای جذاب خواهد بود.

در جای دیگری از پارک در رزرو تور کیش ، از آکواریوم آکواریوم دیدن خواهید کرد که محل زندگی انواع پستانداران دریایی از جمله شیرهای دریایی، خوکچه هندی، پنگوئن و غیره است. نمایش دلفین و نمایش کلاسیک از دیگر برنامه های این مجموعه است.

1- دره پرتغالی ها

بخشی از منطقه شمالی این شهر که به دره پرتغالی ها معروف است یکی از نقاط گردشگری آن است. دلیل این نام گذاری به زمانی برمی گردد که پرتغالی ها در این مکان زندگی می کردند. سرازیر شدن آب های سطحی در این قسمت از این جزیره ، منطقه ای سرسبز و زیبا را به وجود آورده است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر که در دره پرتغال ها قرار دارد، درخت انجیر معبد باستانی است که در مطلب زیر به شما معرفی خواهیم کرد. مجموعه درخت سبز نیز در دره پرتغال واقع شده است. مجموعه درخت سبز مجموعه ای تفریحی با محیطی خاص و امکاناتی مانند آلاچیق، رستوران، سرویس بهداشتی، بوفه و ... است که فرصت خوبی را برای پیک نیک و دور همی دوستانه و خانوادگی ایجاد کرده است.

کشتی یونانی:

کشتی یونانی در سال 1345 هجری شمسی در خلیج فارس و نزدیک این جزیره غرق شد و امروزه یکی از معروف ترین مکان های این جزیره است. وقتی به این نقطه از کشور سفر می کنید، می توانید غروب خورشید را از کنار آن تماشا کنید. به خصوص زمانی که شما را به یاد غرق شدن خورشید در آب می اندازد. در عین حال منظره کشتی در سکوت و آرامش صبحگاهی بسیار دیدنی است. علاوه بر بازدید از کشتی یونانی، شتر و اسب سواری در ساحل را از دست ندهید! در آلبوم عکس خود از سفر به این جزیره باید عکسی با کشتی یونانی داشته باشید.

کشتی یونانی کجاست؟

کشتی یونانی یکی از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان در جزیره کیش است. این کشتی در جنوب غربی جزیره نزدیک میدان غروب واقع شده است.

پارک آهو

پارک آهوان یکی از جذاب ترین نقاط تفریحی این جزیره است. این پارک به مساحت ۲ هکتار در انتهای خیابان فردوسی این جزیره واقع شده است. به غیر از آهو، چندین گونه جانوری دیگر مانند شیر، روباه، شغال، میمون، آهو و پرندگان در این پارک نگهداری می‌شوند اما بر خلاف سایر حیواناتی که در قفس نگهداری می‌شوند، آهوها آزادانه در این پارک زندگی می‌کنند. انجام می دهند. کودکان در کنار دیدن این حیوانات زیبا می توانند از وسایل بازی این پارک نیز استفاده کنند.

قلعه جنی

قلعه جنی یکی از مکان‌های دیدنی این شهر است که صدها داستان و ماجراجویی عجیب دارد. قلعه در نگاه اول یک بنای معمولی و قدیمی است مثل همه قلعه ها، فضایی مستطیل شکل با دو بارو و یک ساختمان دو طبقه. اما وقتی به صحبت های مردم محلی گوش می دهید، داستان قلعه جنی از بقیه بناهای تاریخی جدا می شود.

این قلعه زمانی یک ایست بازرسی و محل وظیفه سربازان بود، اما در دهه 1940 چرخید و گزارش های متعددی از مشاهده ارواح و اتفاقات عجیب و غریب اوضاع را تغییر داد. پس از مرگ چندین سرباز، هیچ کس نمی خواست در قلعه جنی خدمت کند. ایست بازرسی تخلیه شد و داستان های وحشتناک قلعه ادامه یافت.

مارماریس شهری بندری در جنوب غربی ترکیه است که توسط دریا و در دل کوه ها شکل گرفته است. این شهر یکی از زیباترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است.

این شهر سواحل بسیار زیبا و شگفت انگیزی دارد و اکثر گردشگران سواحل شنی زیبای این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. سواحل این شهر یکی از اصلی ترین و اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر است. سواحل نفس گیر و آب های شفاف و شفاف از مرکز این شهر شروع شده و تا آجملر ادامه دارد. سواحل محبوب این شهر پر از کافه رستوران های عالی است.

قلعه مارماریس، تلفیقی از هنر و معماری:

قلعه و موزه این شهر ترکیه  در توراستانبول از تهران یک پیاده روی برای علاقه مندان به تاریخ است. بنابراین، اگر به تاریخ علاقه دارید، این قلعه را در لیست سایت های این شهر بنویسید و در زمان مناسب از آن دیدن کنید. قدمت این قلعه باشکوه به 1440 قبل از میلاد می رسد. گفته می شود که این قلعه توسط یونانی ها در دوره نظامی ساخته شده است، سپس به عنوان مستعمره و در نهایت در سال 1991 به عنوان موزه باستان شناسی ساخته شده است.

پارک های آبی یکی از جاذبه های این شهر است و طرفداران زیادی دارد. بیشتر گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، روز شادی را در کنار خانواده خود در پارک های آبی سپری می کنند.

دالیان; شهر معروف دنیا

شهر دالیان یکی از مکان های معروف جهان است. دالیان به خاطر رودخانه دالیان، ساحل ایزوتسو، کارتاژ، حمام های گلی و شهر باستانی کاونوس، ساحل ایزوتو سندز و رودخانه دالیان شهرت جهانی دارد.

دالیان، به عنوان یکی از نقاط گردشگری ، یکی از مکان هایی است که برای دیدن تمام جاذبه های آن حداقل به 2-3 روز زمان نیاز دارید. فرقی نمی کند که دوست داشته باشید تفریح کنید یا از مکان های تاریخی دیدن کنید، در این شهر همه چیز برای شما برنامه ریزی شده است تا از آن نهایت لذت را ببرید.

جزیره سدیر

به توضیح سفر باتو ، جزیره سدیر که بیشتر با نام جزیره کلئوپاترا شناخته می شود، به نام معشوقه فرعون که گفته می شود در این سواحل شنا کرده است، نامگذاری شده است. برای بسیاری از دوستداران تاریخ، این جزیره کوچک در خلیج گکووا اکنون یک ایستگاه محبوب در مسیر قایقرانی است. دلیل دوم شهرت جزیره کلئوپاترا، بافت شنی غیرعادی آن است که از صدف صدف و صخره های زیرزمینی صاف تشکیل شده است. برای محافظت از این شن و ماسه، بازدیدکنندگان باید وسایل و کفش های خود را در ورودی ساحل بگذارند. برداشتن شن و ماسه اکیدا ممنوع است. به طور معمول، این ماسه تنها در سواحل مصر یافت می شود، و اعتقاد بر این است که آنتونیوس شن و ماسه را از شمال آفریقا به جزیره فرستاد تا معشوقه کلئوپاترا را خوشحال کند. این جزیره همچنین دارای یک ساحل شنی اضافی است که در میان آفتاب‌گیران و آفتاب‌گیران محبوب است، که در آن تعدادی ویرانه‌های رومی از جمله آگورا و یک آمفی تئاتر متعلق به قرن چهارم وجود دارد.

ایجمِلِر

اقامتگاه ساحلی Ejmler در 8 کیلومتری این شهر قرار دارد. ساحل آجملر نسبت به سایر سواحل این شهر بسیار راحت تر است و برای افرادی که به دنبال آرامش هستند مناسب تر است. این منطقه دارای سواحل آرام، رستوران ها و فروشگاه های عالی برای خرید است. Ejmler نیز از جمله جاذبه های این شهر است

ساحل کیزکومو در اورهانیه

Kizkumo یک ساحل فوق العاده با یک نوار وسیع شن و ماسه به طول 600 متر است که در حدود 27 کیلومتری این شهر قرار دارد. این نوار زیبا از شن و ماسه به نام افسانه کیزکومو نامگذاری شده است و در واقع دلیل نامگذاری ساحل اورهانیه به کیزکومو است. بر اساس این افسانه، دختر بیاسوس شاه برای فرار از دست دزدان دریایی به دریا گریخت. اما چون شنا بلد نیست دامنش را پر از شن می کند و وسط دریا راه شنی درست می کند و کمی در دریا قدم می زند تا شب شود و شاهزاده گم می شود و در دریا غرق می شود خلاصه اینکه چه بقایای شاهزاده جاده ای شنی است که این روزها به یکی از جاذبه های دیدنی اورهانیه ملقب به کیزکومو تبدیل شده است. جالب است بدانید که Kizkumo به معنای "خانم سند" است.

همچنین برای راه اندازی کسب و کار می توانید ثبت شرکت در ترکیه را در سایت ایرن 2 ترکیه مشاهده کنید.

وجود یک نوار شنی در این ساحل به شما این امکان را می دهد که در کنار ساحل در دل آب قدم بزنید و از منظره دریا و شنا لذت ببرید.

در کیزکومو علاوه بر لذت بردن از ساحل، می توانید در قایق های معروف مارتینی مارینا شنا کنید یا یکی از ورزش های آبی را امتحان کنید. برای ناهار نیز می توانید از رستوران های محلی اورهانیه دیدن کنید و شب را در ویلاهای مجلل سپری کنید تا خوابی راحت داشته باشید.

غار نیمارا

غار نیمارا در جزیره هوون (بهشت) در نزدیکی مارماریس ترکیه واقع شده است. ارتفاع فضای داخلی غار بین 3 تا 5 متر و عرض آن 5 متر است. این غار از قدیم الایام محل عبادت بوده و حضور انسان در این غار (طبق نوشته های یونان باستان هرودوت) به 3000 سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها