زمان برداشت یارانه معشیتی خرداد | مبلغ یارانه معشیتی خرداد چقدر است؟!

کد خبر: 1154491

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از قابل برداشت شدن مبالغ یارانه مرحله 136 (خرداد 1401) که ماه گذشته همزمان با مرحله 135 به حساب یارانه بگیران واریز شده بود، خبر داد.

زمان برداشت یارانه معشیتی خرداد | مبلغ یارانه معشیتی خرداد چقدر است؟!

سایت جام جم آنلاین نوشت: دولت ماه پیش اقدام به اجرای تغییراتی در یارانه معیشتی کرد. یارانه معیشتی افراد واجد شرایط با اجرای این تغییران افزایش یافت و بعد از واریز به حساب آنان مسدود شد . پس از آن قابلیت برداشت یارانه معیشتی ماه اردیبهشت فعال شد. همچنین افرادی که به حذف خود از دریافت یارانه معیشتی و دهک بندی معترض بودند امکان اعتراض از طریق سایت مربوط را دریافت کردند. به حساب افراد معترض نیز در مرحله بعد یارانه از سوی دولت واریز و مسدود شد. حالا یارانه معیشتی خرداد ماه در حساب ها قابل برداشت است.

مبالغ واریزی یارانه نقدی مرحله یکصد و سی و ششمین کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار، از ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ قابل برداشت شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و همزمان با مرحله ۱۳۵، مبالغ مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ۱۴۰۱ را به حساب سرپرستان خانوار‌های که مشمول یارانه بودند واریز و امکان برداشت مبالغ واریزی را منوط به رسیدن زمان مقرر و طی اطلاعیه‌ای بعدی اعلام کرد.

مرحله ۱۳۶ نیز مانند اردیبهشت ماه و براساس دهک بندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای سرپرستان خانوار‌های دهک اول تا سوم ۴۰۰ هزارتومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم به ازای هر نفر، ۳۰۰ هزارتومان خواهد بود.

همچنین برحسب اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کمک معیشت نقدی و کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر شده است.

تاکید می‌شود سرپرستانی که نسبت به دهک بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ درخواست بازبینی داده‌اند همچنان جهت پیگیری و نتیجه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه نمایند.

ضمنا کار بررسی یارانه ثبت نام کنندگان و متقاضیان جدید یارانه تا اتمام فرایند ثبت نام و انجام دهک بندی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه دارد و متقاضیان جدیدی که هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند به ادرس الکترونیکی my.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام نمایند.

براساس دستور رئیس جمهور متقاضیانی که به هر دلیلی از یارانه دوره‌های قبل محروم و یا از ثبت نام یارانه جامانده‌اند، بعد از طی مراحل ثبت نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت واجد شرایط بودن مانند سایر مشمولان یارانه جدید نیز از این دو نوبت از یارانه بهرمند خواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها