سازمان بورس و سهام عدالت | سازمان بورس با سهام عدالت چه می‌کند؟

کد خبر: 1159449

دستیار رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت سه تصمیم جدید این سازمان در مورد سهام عدالت را تشریح کرد.

سازمان بورس و سهام عدالت | سازمان بورس با سهام عدالت چه می‌کند؟

سایت جام جم آنلاین نوشت: با اعطای سهام عدالت به مردم، حواشی این موضوع نیز آغاز شد. افرادی که از سهام عدالت بهره مند شدند به نوعی در سود و ضرر شرکت هایی که سهام آنها در زمره سبد سهام عدالت قرار دارد شریک شده اند. اما سبد سهام عدالت با فراز و نشیب هایی همراه بود. در مواقعی سهام عدالت رشد و در بازه ای سقوط کرد.

پیمان حدادی در تشریح تصمیم نخست شورای عالی بورس درباره سهام عدالت، گفت: به سازمان خصوصی سازی اجازه داده شد که در صورت درخواست شرکت‌های غیربورسی سرمایه پذیر سهام عدالت در رابطه با افزایش سرمایه، اقدامات لازم را انجام دهد.

حدادی افزود: در دومین تصمیم سازمان خصوصی سازی، با همکاری شرکت سپرده گذاری در پایان شهریور سال جاری سود سهام عدالت از محل سود شرکت‌های غیر بورسی پرداخت می‌شود.

دستیار رییس سازمان بورس درباره میزان سود سهام عدالت، تصریح کرد: در ابتدا بخشی از این پول باید صرف افزایش سرمایه شرکت‌ها شود ومابقی آن واریز خواهد شد.

وی همچنین گفت: مقرر شد، سازمان خصوصی سازی با همکاری سازمان بورس فرایند پذیرش شرکت‌های سرمایه پذیر غیر بورسی در شرکت‌های بورس و فرابورس را پیگیری کند تا در اسرع وقت فرایند پذیرش و درج نماد شرکت‌ها انجام شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها