قیمت سکه امروز | قیمت سکه در کانال ۱۴ میلیون باقی ماند

کد خبر: 1163638

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه اول مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه امروز | قیمت سکه در کانال ۱۴ میلیون باقی ماند

قیمت سکه در روزهای اخیر نوسانی بوده است. با وجود این یک کارشناس بازارهای مالی معتقد است ابهام در مذاکرات وین و چشم‌انداز تورمی کشور، احتمال رشد قیمت‌ سکه در مرداد را نشان می‌دهد.قیمت سکه نوسان دارد. احتمال افت قیمت سکه در هفته پیش رو وجود دارد. آخرین وضعیت قیمت سکه در هفته ای که گذشت را در ادامه بخوانید.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه اول مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه نیم سکه نیز به ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی نیز ۱۷۲۸ دلار و ۱۵ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۲۴۸ تومان است.

قیمت سکه در آخرین روز کاری تیر

قیمت‌ دلار و طلا در آخرین روز کاری تیر ۱۴۰۱ نوساناتی داشت. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار دلار، طلا و سکه روز گذشته نوساناتی داشت. قیمت دلار در صرافی ملی با اندکی کاهش نسبت به سه‌شنبه ۲۷۸۷۳ تومان اعلام شد.

دلار در بازار آزاد نسبت به روز سه‌شنبه روند با ثباتی داشت. در برخی کانال‌های تلگرامی دلار در روزهای اخیر روند کاهشی داشته اما هنوز با کانال پایین‌تر فاصله دارد. البته برخی منابع نیز معتقدند این کانال‌ها قیمت‌ها را بیشتر از رقم واقعی اعلام می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت دلار نیمایی امروز با ۰٫۰۹ درصد کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به قیمت ۲۵۹۹۶ تومان رسیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها