وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی به این افراد | نحوه دریافت + مبلغ اقساط

کد خبر: 1169200

در طرح وام تعمیرات مسکن بانک رفاه کارگران یا جعاله رفاه شما می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تعمیرات مسکن یا همان جعاله دریافت کنید.

وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی به این افراد | نحوه دریافت + مبلغ اقساط

 وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

افرادی که خواهان تعمیر مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب بانک رفاه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اشخاصی که خواهان این وام هستند باید حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند. ضمانت وام جعاله بانک رفاه برخلاف دیگر بانک‌ها به سند ملکی نیاز ندارد. متقاضیان این نوع تسهیلات باید سه ضامن رسمی معتبر به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۴۸ ماه و سود آن ۱۸ درصد اعلام شده است.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این تسهیلات ۵ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان است. کل سود وام ۸۱ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۶ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۲۸۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۹۹۶ تومان خواهد بود.

 کسانی که مشتری بانک دی هستند می‌توانند و برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح فرزانه استفاده کنند. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. بیشترین سود این تسهیلات ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

این وام برای خرید کالا است و کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند با ارائه معرفی نامه از آن بهره مند شوند. با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود وام ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۰۴ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک دی سال ۱۳۷۹ به منظور تحقق اهداف خود در راستای انجام کلیه عملیات پولی، مالی و بانکی در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و قانونی عملیات بانکی بدون ربا فعالیتش را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک در حوزه تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی و سپرده‌ها و خدمات رسیالی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

این بانک تاالان تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ۱۳۹۸، چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ۱۳۹۸، لوح تقدیر چهاردمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، تندیس پژوهشگر منتخب بانک دی ۱۳۹۷، تندیس ویژه همایش خیرین مدرسه ساز زلزله کرمانشاه سال ۱۳۹۷ و … را به دست آورده است.

 بانک ایران زمین از دی ماه ۱۴۰۰ در راستای بانکداری نوین و ارائه خدمات متعدد حضوری و غیر حضوری برای مشتریان خود خدمات اعطای تسهیلات را نیز مورد توجه قرار داده است که تسهیلاتی با نام "انتخاب" و با محوریت انتخاب دریافت وام به اختیار متقاضیان بانک مورد توجه قرار گرفته است. این طرح یک ساله بوده و تا دی ماه ۱۴۰۱ به پایان می رسد. البته به گفته مدیران بانک ایران زمین ممکن است طرح آزمایشی تسهیلات "انتخاب" تمدید شود و یا متناسب با شرایط، ممکن است تغییر کند.

این طرح که از دی ماه سال گذشته تاکنون، مورد استقبال بسیاری از متقاضیان قرار گرفته تسهیلاتی است که متقاضیان می توانند به انتخاب خود از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون وام با کارمزد ۱۰ تا ۱۸ درصد و در اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند که میزان دریافت وام، کارمزد و اقساط آن به انتخاب متقاضی محاسبه می شود.

شیوه "انتخاب" و محاسبه این تسهیلات نیز درمحاسبه‌گر تسهیلات بانک ایران زمین درج شده و این محاسبه‌گر صرفا برای دسترسی مشتریان جهت مشاهده و برآورد میزان تسهیلات دریافتی در قبال میانگین ایجاد شده طی مدت زمان مشخص است. محاسبه‌گر بر اساس انتخاب مشتری بوده و در زمان پرداخت تسهیلات مجددا می‌باید میزان تسهیلات پرداختی توسط محاسبه‌گر نهائی که در اختیار شعب است، مشخص و به مشتری اعلام شود.

چگونگی محاسبه و استفاده از محاسبه گر تسهیلات در سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir مشخص شده است که متقاضیان می توانند میزان وام دریافتی مورد نظر خود را که انتخاب نموده اند در این محاسبه گر تسهیلات وارد کنند و از میزان کارمزد و اقساط آن مطلع گردند.

شرایط پرداخت وام فوری

بانک ایران زمین بانکی بورسی و با نماد وزمین در بازار پایه فرابورس است و یکی از شاخصه های بانکداری بانک ایران زمین بانکداری دیجیتالی است. از این رو تسهیلات "انتخاب" با رویکرد انتخاب و دریافت توسط مشتری طراحی شده است. اما مشخصه دریافت این تسهیلات به گونه ای است که وام‌گیرنده ابتدا باید افتتاح حساب کند که این سپرده قرض الحسنه است و سپس حداقل ۳ ماه دارای میانگین حساب شود. بعد از گذشت این مدت، تا ۲ برابر سپرده خود، وام دریافت می کند و سقف وام نیز ۱۰۰ میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که حداقل میزان سپرده‌ برای دریافت تسهیلات ۵ میلیون تومان است. به این ترتیب، حداقل مبلغ وام در این طرح نیز ۱۰ میلیون تومان می‌شود. سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده بین ۱۰ تا ۱۸ درصد است.

در شرایط این تسهیلات آمده است که وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد. همچنین در پروسه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی مربوط به هزینه های جانبی فقط ۱۰۰ هزار تومان از متقاضی اخذ خواهد شد.

انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط مشتریان، با توجه به نیازشان از اهداف مهم تسهیلات انتخاب است که توسط بانک ایران زمین برای رفاه حال مشتریان ارائه شده است.

طبق اعلام بانک ایران زمین، در این طرح سپرده فرد مسدود نخواهد شد و وی امکان استفاده از آن را طی مدت زمان پرداخت اقساط خواهد داشت.

اما ضمانت اصلی برای این وام بانک ایران زمین، ارائه ضامن معتبر است. تعداد این ضامن با توجه به مبلغ وام تعیین می‌شود و برای هر۲۰ میلیون تومان یک ضامن رسمی نیاز است.

در صورتی که فردی واجد شرایط شناخته شود و حداکثر مبلغ وام یعنی ۱۰۰ میلیون تومان را با سود ۱۸ درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۲۴ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی تقریبا ۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان خواهد بود. اما کل سود این مبلغ وام با شرایط ذکر شده ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان است. برای سایر مبالغ تسهیلات هم افراد می‌توانند از محاسبه گر اقساط تسهیلات بانک ایران زمین استفاده کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها