سعید احدیان دستیار رییس مجلس:

روش قالیباف برای مقابله با سوپر انقلابی ها تبیین گری است | تمام مصادیق نشان میدهد سوپر انقلابی لبه دوم قیچی برای لیبرال ها بوده اند

کد خبر: 1170360

دکتر سعید احدیان مشاور سیاسی و رسانه ریاست مجلس در شست هم اندیشی راه پیشرفت گفت: سوپر انقلابی یک منش و گفتمان است و محدود به عده ای مشخص نمیشود، یکی از اشتباهات فاحش در این خصوص مصداق یابی عینی برای آن می باشد.

روش قالیباف برای مقابله با سوپر انقلابی ها تبیین گری است | تمام مصادیق نشان میدهد سوپر انقلابی لبه دوم قیچی برای لیبرال ها بوده اند

دکترسعید احدیان مشاور سیاسی و رسانه‌ای ریاست مجلس در نشست «هم اندیشی راه پیشرفت» گفته: سوپر انقلابی یک منش و گفتمان است و محدود به عده ای مشخص نمی شود، یکی از اشتباهات فاحش در این خصوص مصداق یابی عینی برای آن می باشد.

او در ادامه اضافه کرده که رهبر انقلاب در اولین دیدار با دانشجویان بعد از انتخابات ۹۲ آرمان خواهی واقع بینانه را تبیین کردند که مهمترین راهکار گفتمانی در برابر هم‌سوپر  انقلابی ها و لیبرال ها است.

عوامل رفتاری سوپر انقلابی ها را می توان به سه دسته تقسیم نمود: ١.جریان نفوذ، ٢.جهل، ناآگاهی و اشتباه، ٣.منافع شخصی، که هرکدام بر اساس جایگاه اجتماعی و سیاسی افراد متغیر است.

احدیان توضیح داد: سوپر انقلابی ها اصولاً مبانی اصلی انقلاب را درک نکرده اند و همین ناآگاهی باعث می شود گاهاً جلوتر از ولایت حرکت می کنند. ماجرای برجام بارزترین میدان سوپر انقلابی ها برای بیرون راندن افراد از دایره انقلابی گری بود که خودشان برای خودشان تعریف کرده اند.

تمام مصادیق نشان می دهد سوپر انقلابی ها آگاهانه یا بدون آگاهی لبه دوم قیچی برای لیبرال هایی بوده اند که قصد ضربه به انقلاب را داشته اند.

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس تأکید کرد: روش آقای قالیباف در خصوص مقابله با سوپر انقلابی ها تبیین گری است و همیشه این هدف را دنبال کرده اند تا به آنها بفهماند باید عمل انقلابی انجام داد نه اینکه فقط حرف از نوع انقلابی زد.

ایدئولوژی حرکت دکتر قالیباف از ابتدا بر مدار کارآمدی بوده نه صرفاً فضای گفتمان و این نقطه آغازین ایجاد مخالفت ها و تهمت ها از سوی افرادی است که فقط به دنبال حرف زدن بدون عمل میباشند.

او در پایان اضافه کرد: دلیل اینکه چرا نهادی با آنها برخورد نمی کند، می شود گفت؛ زیرا ماهیت سوپر انقلابی ها روشن نیست آنها دارای ظاهری موجه هستند ولی ماهیت شان چیز دیگری است.

باید توجه کرد که چرا رهبر انقلاب خلق واژه سوپر انقلابی کردند برداشت من این است که که خطر این طیف را جدی می دانستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها