فروش فوق العاده سایپا با خودروهای جدید | خرید محصولات جدید سایپا به قیمت کارخانه

کد خبر: 1172334

محمدعلی تیموری گفت: شرایط سایپا خوب است و دلیلش آن است که سیتروئن را ۵۰ و ۵۰ با سایپا کاشان مشترک هستیم.

فروش فوق العاده سایپا با خودروهای جدید | خرید محصولات جدید سایپا به قیمت کارخانه

فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

مدیرعامل شرکت سایپا گفت: وظیفه واردات از برند رنو مانند خودروی مگان ۲۰۲۲، ساندرو بر عهده سایپاست.

به گفته او، زیر ساخت‌های تولید  C۳HR در کشور تا ۷۰ درصد فراهم است. در حال مذاکره هستیم تا این خودرو را وارد کشور کنیم.  

تیموری می‌گوید: درباره برند رنو باید گفت که رنوپارس برای سایپا بوده و مشارکت آن به صورت ۵۱ درصد رنو و ۴۹ درصد سایپا بوده است. وظیفه واردات از این برند بر عهده سایپاست مانند خودروی مگان ۲۰۲۲، ساندرو و؛ که از جمله این موارد هستند. مذاکرات برای واردات خودروهای اقتصادی در برند رنو رو به پایان است.

۶ روز پیش معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت درباره شرایط ثبت سفارش، تأمین ارز و واردات خودروی سواری کامل در سال ۱۴۰۱ را امضا و برای اجرا ابلاغ کرد.

به موجب مصوبه دولت، تخلیه خودرو بدون ثبت سفارش و تخصیص ارز ممنوع است و ارزش گمرکی براساس ماده (۱۴) قانون امور گمرکی (سیف) محاسبه خواهد شد و خودروهای وارداتی تنها در بورس کالا عرضه می‌شود.

سایپا به متقاضیان خرید خودرو در بورس کالا خبر داد که از بهمن امسال تا بهمن ماه سال ۱۴۰۲ هشت خودرو از این شرکت وارد بورس کالا می‌شوند.

به گفته مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با عرضه شاهین در بورس کالا سایپا متعهد می‌شود با توجه به سازوکارهای بورس کالا این محصول را بر اساس زمان اعلام شده به مشتریان تحویل دهد.

 محمدعلی تیموری گفت: سایپا در تلاش است ظرف دو هفته آینده شاهین را در بورس کالا عرضه کند. در فاز نخست، حداقل ۵۰۰ دستگاه شاهین راهی بورس کالا می‌‎شود.

تیموری افزود: با افزایش تولید خودروی شاهینT این محصول از فرآیند قرعه‌کشی حذف شد.

وی درباره این موضوع که سایپا محصول دیگری را در بورس کالا پذیرش و عرضه می‌کند، گفت: خودروی پر تیراژ دوم سایپا یعنی کوییک را نیز در بورس کالا عرضه خواهیم کرد. در ابتدا از کوییک اتومات شروع می‌کنیم و سپس به سمت مدل‌های بعدی می‌رویم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها