دریافت وام قرض الحسنه با سهام عدالت | وام قرض الحسنه بدون ضامن و سود صفر

کد خبر: 1172407

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

دریافت وام قرض الحسنه با سهام عدالت | وام قرض الحسنه بدون ضامن و سود صفر

وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه بسیار پرطرفدار است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. معمولا نرخ کارمزد وام قرض الحسنه بین صفر تا 4 درصد می باشد. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

وام ۱۰۰ میلیونی بانک ایران زمین به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان برای دریافت این وام باید میانگین حساب ایجاد کنند. حداقل زمان ایجاد میانگین حساب برای گرفتن این تسهیلات سه ماه اعلام شده است. افرادی برای دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. سود این تسهیلات براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده مشخص می‌شود، ولی در کل میزان آن ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به ۲۴ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر میزان سود و دوره بازپرداخت، میزان هر قسط ۴ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۴۱۰ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۱۱۹ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۵ تومان خواهد بود.

وام قرض الحسنه 150 میلیون تومانی

فرادی که در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده داشته باشند، امکان دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی که در قالب طرح «۲ در یک» ارائه شده، را خواهند داشت.

افرادی که در یکی از شعب بانک مهر ایران دارای سپرده قرض الحسنه باشند می‌توانند برای وام ۱۵۰ میلیون تومانی طرح ۲ در یک درخواست دهند. البته باید حداقل ۶ ماه از خواب سپرده متقاضیان گذشته باشد تا امکان دریافت این تسهیلات را داشته باشند. ضمانت اصلی برای پرداخت این وام مسدودی سپرده است. کارمزد این وام ۱ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماه است.

با توجه به مبلغ وام، کارمزد و زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۶۲ تومان است. کل سود وام ۳ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۷۲۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۵۳ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

مراحل ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه فرزندآوری

افراد باید ابتدا به آدرس ve.cbi.ir مراجعه و اطلاعات لازم از جمله کد ملی پدر و فرزند، شهر محل سکونت و اطلاعات سال تولد کودک را وارد کنند. پس از اتمام ثبت‌نام کد رهگیری ۱۰ رقمی ارسال می‌شود.  مراجعه به سایت پس از تعیین شعبه، جهت اطلاع از شعبه عامل اعطای وام فرزند. مرحله بعدی ثبت‌نام است.

پس از آن متقاضیان دریافت وام حداکثر ۱۲ روز کاری فرصت دارند تا با مدارک خود به شعبه تعیین‌شده مراجعه کنند. در صورت عدم مراجعه به شعبه در مدت زمان تعیین شده، اطلاعات ثبت‌نامی حذف می‌شود.

متقاضیان وام فرزندآوری پس از پذیرش توسط شعب بانک‌ها، حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز کاری فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها