واریزی جدید 15 میلیون تومانی برای بازنشستگان | سورپرایز ویژه دولت در حساب بازنشستگان

کد خبر: 1174481

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مربوط به ثبت نام کنندگان اردیبهشت ۱۴۰۱ عصر روز (دوشنبه) واریز شد.

واریزی جدید 15 میلیون تومانی برای بازنشستگان | سورپرایز ویژه دولت در حساب بازنشستگان

در رابطه با واریزی جدید دولت اینبار قرعه شانس به نام بازنشستگان رسیده است.طبق اخبار منتشر شده واریزی جدیدبرای تمام بازنشستگان کشوری است. واریزی جدید  برای بازنشستگان قرار است به صورت وام با کارمزد پایین پرداخت شود.مقدار واریزی جدید 4 میلیون تومان است.در ادامه به آخرین خبر از واریزی جدید می پردازیم.

علی خدامی با اعلام این خبرافزود: با هماهنگی بانک عامل، اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی از اعتبار سال ۱۴۰۱ برای ۳۱هزار و ۴۷۹نفر از مشمولان (دوشنبه) به حساب آنان واریز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به گفته وی، این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه شده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری ۴ میلیون تومانی سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش، به صورت قرض الحسنه خبر داد.

محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات بانکی به مبلغ ۴ میلیون تومان با دوره بازپرداخت یکساله و نرخ کارمزد ۴ درصد به متقاضیان ارائه می شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت، از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

او  اظهارکرد: بازنشستگان علاوه بر امکان استفاده از کمک هزینه سفر که تابع شرایط بهره مندی از سهمیه تورها است، می توانند از تسهیلات بانکی قرض الحسنه چهار میلیون تومانی (درصورت دارا بودن شرایط اخذ تسهیلات) نیز بهره مند شوند.

مرتضایی فرد ادامه داد: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir و از طریق لینک طرح های یاری (خدمات گردشگری و سفر) به سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف متصل شده و اقدام به ثبت نام در تورهای تعریف شده این شرکت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی افزود: پس از انجام ثبت نام متقاضی در تورهای اعلامی از سوی شرکت پرشین گلف، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا مبلغ ۴ میلیون تومان از کل هزینه تور کسر شده و مبلغ باقیمانده به صورت نقدی توسط متقاضی به شرکت پرداخت می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها