فروش فوری خودرو ویژه آبان با شرایط اقساط | با ماهی 10 میلیون صاحب خودرو شوید

کد خبر: 1185921

شرایط جدید فروش نقد و اقساط کرمان موتور در آبان ۱۴۰۱ اعلام شده است. جزئیات خرید خودروهای این شرکت به همراه قیمت ها را در ادامه بخوانید.

فروش فوری خودرو ویژه آبان با شرایط اقساط | با ماهی 10 میلیون صاحب خودرو شوید

شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

کرمان موتور یکی از شرکت‌های خودروسازی خصوصی ایران که به مونتاژ محصولات چینی مشغول است، قصد دارد سه محصول خود را در طرح‌های نقدی و اقساطی عرضه کند. از امروز ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ الی ۳۰ آبان ماه متقاضیان ثبت نام می‌توانند این سه خودروی مونتاژی را خریداری کنند.

در این بخشنامه مقرر شده سه محصول کی ام سی تی ۸، کی ام سی جی ۷ و جک جی ۴ با موعد تحویل سه ماهه به فروش می‌رسد. روش‌های خرید این خودرو نیز به دو صورت نقد و اقساط است و مشتریان می‌توانند بسته به بودجه خود یکی را انتخاب کنند. قیمت و مشخصات و نوع خودروها در این بخشنامه همان‌طور که کرمان موتور تأکید کرده قطعی خواهد بود.

گفتنی است که به مشتریان سود مشارکت و سود انصراف تعلق نخواهد گرفت و فقط اگر تأخیری صورت بگیرد، ۳ درصد سود به ودیعه تعلق خواهد گرفت. از روز شنبه، ۲۱ آبان ماه سال جاری متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید اقدام نمایند. ظرفیت این سه خودرو به صورت محدود است و در صورت تکمیل ظرفیت مشتریان جامانده می‌بایست تا بخشنامه بعدی منتظر بمانند.

یکی از آپشن‌ها برای مشتریان امتیازی است که به خرید KMC J۷ داده می‌شود. مشتریان در صورت خرید نقدی این محصول ۶۵ میلیون تومان تخفیف نصیبشان می‌شود. لازم به ذکر است که خودروی جک J۷ مجهز به سیستم جدید سامانه کنترل پایداری الکترونیکی شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها