فروش فوری خودرو با نصف قیمت کارخانه از امروز | تحویل فوری سوگلی بهمن موتور آغاز شد

کد خبر: 1194316

بورس کالا از عرضه 506 دستگاه دیگنیتی پرستیژ در روز 5 دی 1401 خبر داد.

فروش فوری خودرو با نصف قیمت کارخانه از امروز | تحویل فوری سوگلی بهمن موتور آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:فروش فوری خودرو های جدید آغاز شد. فروش فوری خودرو دارای شرایط خاصی است.فروش فوری خودرو از متقاضیان زیادی برخوردار است. فروش فوری خودرو با قیمت مناسب همراه است.جزئیات جدید فروش فوری خودرو را بخوانید. 

بورس کالا از عرضه 506 دستگاه دیگنیتی پرستیژ در روز 5 دی 1401 خبر داد.

شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ از سوی بورس کالای ایران اعلام شد.

بورس کالای ایران شرایط خرید خودرو دیگنیتی پرستیژ که قرار است در روز دوشنبه ۵ دی ماه عرضه شود را اعلام کرد.قرار است در این روز ۵۰۶ دستگاه از این محصول در تالار خودرو عرضه شود.

مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران شرایط خرید خودرو دیگنیتی پرستیژ را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۴ دی ماه و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۵۰ درصد است.

همچنین اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

هر کد بورسی نیز صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

دانگ‌فنگ Fengon ix5 که بهمن آن را دیگنیتی نامیده، اولین کراس‌اوور کوپه‌ مونتاژی کشور به حساب می‌آید که در همین مدت کوتاه از عرضه توانسته به لطف ظاهر جذاب و آپشن‌های رنگارنگ توجهات بسیاری را به خود جلب نماید. با این حال نسخه اولیه یا همان پرایم علیرغم ظاهر اسپرت و جوان‌پسندانه‌، از نظر فنی یک کراس‌اوور معمولی نشان داد و با موتور 1.5 لیتری توربو و جعبه‌دنده اقتصادی CVT نتوانست لذت رانندگی خاصی به مشتریانش ارائه کند. اما در نسخه پرستیژ اوضاع کاملاً تغییر کرده؛ در این مدل یک پیشرانه 2 لیتری توربو GDI جایگزین انجین 1.5 لیتری قبلی شده و گیربکس 6 سرعته AT ساخت پاورتک نیز بجای مدل حوصله‌سربر ضریب‌پیوسته قدرت را به چرخ‌های جلویی منتقل می‌کند.

نتیجه تمامی اینها به بهبود محسوس شتاب و کشش ماشین منتهی شده است به شکلی که کمتر رقیبی در این حوالی قیمتی می‌تواند سر به سر پرستیژ بگذارد. البته تغییرات به همین موارد محدود نمی‌شوند؛ مثلاً سپر جدید در قسمت جلو، دیفیوزر متفاوت و سراگزوزهای دوگانه در بخش عقب و رینگ‌های اسپرت 20 اینچی، ظاهر پرستیژ را نیز تاحدودی ارتقاء داده‌اند. همچنین آپشن‌هایی نظیر سیستم صوتی پایونیر با آمپلی‌فایر مجزا، پشت‌آمپر تمام دیجیتال و نورپردازی داخلی، فضای کابین نسبتاً لوکس‌تری در اختیارمان قرار خواهند داد. البته در کنار تمامی این نکات مثبت باید در نظر داشته باشید که پیشرانه‌های توربو GDI حساسیت بالاتری به کیفیت بنزین و شرایط نگهداری دارند. ضمناً استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و تایرهای فاق‌کوتاه هرچند روی ظاهر و هندلینگ خودرو تاثیر مثبت داشته اما سواری را اندکی خشک نموده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها