«فردا نیوز» گزارش می‌دهد

موضع قشر خاکستری دغدغه سیاسیون

کد خبر: 1217271

اظهارنظرها در تریبون‌های مختلف و همچنین اقداماتی که در راستای موضوعات اجتماعی از جمله عفاف و حجاب صورت می‌گیرد نبایستی موجب چرخش موضع اقشاری شود که با آشوب‌آفرینی‌ها و ناامنی‌ها مخالف هستند.

موضع قشر خاکستری دغدغه سیاسیون

گروه سیاست سایت فردا - این روزها مباحث متعددی پیرامون رویکرد قشر خاکستری جامعه نسبت به ناآرامی‌های پاییز گذشته و اتفاقات اخیر در موضوعاتی همچون پلمپ اماکن به‌دلیل عدم رعایت حجاب شکل گرفته است.

در این میان آذر منصوری از فعالان اصلاح‌طلب در توئیتی نوشته: « زنان بسیاری را می شناسم که در طول چند ماه گذشته روسری با شال خود را کنار گذاشتند و حتی چادر از سر برداشتند! چرا؟نه به حجاب اجباری تبدیل به مقاومت مدنی شده و قشر خاکستری به سرعت در حال پبوستن به معترضان است.این مسیر را بیش و پیش از همه رفتارها و رویکردهای حاکمیت شتاب می بخشد.»

هرچند اینگونه دیدگاهها بر پایه داده‌های معتبری ابراز نمی‌شود و بیشتر قضاوتی شخصی محسوب می‌شود اما نکته‌ای که کارشناسان و جامعه‌شناسان دلسوز کشور بر آن تاکید دارند این است که اظهارنظرها در تریبون‌های مختلف و همچنین اقداماتی که در راستای موضوعات اجتماعی از جمله عفاف و حجاب صورت می‌گیرد نبایستی موجب چرخش موضع اقشاری شود که با آشوب‌آفرینی‌ها و ناامنی‌ها مخالف هستند.

همه اینها در شرایطی است که همگان بایستی به تصمیمات و رویکردهایی که از سوی نهادهای مسئول گرفته می‌شود همراهی کنند نه اینکه با تک‌روی و اقدامات و مواضع افراطی به خط دشمن یاری رسانند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها