وام فوری با ضمانت ارز دیجیتال | دریافت وام فوری با شرایط جدید

کد خبر: 1256945

جزئیات جدید از دریافت وام فوری بدون ضامن را در ادامه دنبال کنید

وام فوری با ضمانت ارز دیجیتال | دریافت وام فوری با شرایط جدید

به گزارش پایگاه مثلث آنلاین: وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شد. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

دریافت وام فوری یکروزه

بانک بانک مرکزی: پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» ‎تخلف است قمری وفا نوشت: موضوع پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» به عنوان یک ‎تخلف توسط فعالان دارای مجوز انجام نشده و بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار و ناظر بازار پول نسبت به رویدادهای حوزه رمزارز و تاثیر آن بر کارکرد روان و سالم بازار پول اهتمام جدی دارد.

قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در فضای مجازی نوشت: « موضوع پرداخت «وام ریالی با توثیق رمزارز» به عنوان یک ‎تخلف توسط فعالان دارای مجوز انجام نشده و بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار و ناظر بازار پول نسبت به رویدادهای حوزه رمزارز و تاثیر آن بر کارکرد روان و سالم بازار پول اهتمام جدی دارد.

طبق مقررات، هرگونه فعالیت فاقد مجوز از این بانک ‌در حیطه ‎رمزارزها تخلف بوده و برای معاملات غیرمجاز آنان در فضای مجازی نیز جرم‌انگاری شده است که با متخلفین طبق قانون و از مجاری پیش‌بینی شده، برخورد می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها