قاضی پور در گفت‌وگو با «فردا»:

راهکار اصلاح‌طلبان برای لاپوشانی ضعف‌هایشان

کد خبر: 1257089

فعال سیاسی گفت: اصلاح طلبان مصداق این جمله هستند که «کوتوله ها سرهمه را می برند تا کوتاه قدی شان به چشم نیاید».

راهکار اصلاح‌طلبان برای لاپوشانی ضعف‌هایشان

گروه سیاسی فردا: انتخابات نزدیک است و جریان اصلاحات اگرچه همچنان مدعی است که نامزدهایش رد صلاحیت شده‌اند ، یا اینکه باید انتخابات را تحریم کرد؛ وارد رقابت‌ها شده است. تاکتیک آنها در این رقابت اما اصلا تازگی ندارد و شاهدیم که چطور با متهم کردن جریان رقیب یا نهادها برگزار کننده انتخابات ، سعی در لاپوشانی ناکامی‌ها و ضعف‌های خود دارند. چنانچه این روزها با استفاده از کلیدواژه «خالص سازی» قصد دارند از یک سو ضعف خود را برای موفقیت در انتخابات لاپوشانی کرده و از سوی دیگر بین اصولگرایان اختلاف و شکاف ایجاد کنند.

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار «فردا» درباره تلاش اصلاح طلبان برای ایجاد شکاف بین اصولگرایان با واژه خالص سازی گفت: اصلاحات طی 8 سال اخیر در رقابت های سیاسی موفق نبود؛ در سال های کرونا نیز کارایی خوبی نداشتند و مشکلات زیادی را برای سفره های مردم به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیریتی اصلاح طلبان باعث سقوط سطح زندگی کارگران به زیر خط فقر شد، افزود: آنقدر این عملکرد فاجعه آمیز بود که خود اصلاحاتی ها از خودشان بریدند بنابراین مجبورند با جوسازی های سیاسی جریان اصولگرا را ضعیف نشان دهند تا ضعف های خودشان را بپوشانند. آنها مصداق این جمله هستند که «کوتوله ها سرهمه را می برند تا کوتاه قدی شان به چشم نیاید».

این فعال سیاسی تأکید کرد: در ایران هر جناحی رشد کند جناح دیگر به رقابت بر می خیزد و رشد می کند. این کار اصلاحات خوب نیست که چون ضعیف شده است سعی در ضعیف نشان دادن اصولگرایی دارد. ما زمانی در مجلس با نمایندگان اصلاح طلب برای استیضاح یک وزیر توافق کردیم اما فردای آن روز آنها زیر توافق زدند و گفتند «به ما فرمان دادند که پشت این استیضاح نیاییم".

وی افزود: اصلاح طلبان دیگر فرمانی ندارند. آنها می خواهند به هر روشی شده دوباره طرفداران خود را جذب کنند؛ غافل از آنکه سنگ اندازی جلوی جناح رقیب برای آنها پایگاه اجتماعی نمی آورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها