یارانه نقدی 1 میلیونی برای این دهک ها | یارانه جدید دولت شامل چه کسانی می شود؟

کد خبر: 1258249

جزئیات جدید از یارانه نقدی سال 1403 را در ادامه دنبال کنید

یارانه نقدی 1 میلیونی برای این دهک ها | یارانه جدید دولت شامل چه کسانی می شود؟

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز :همزمان با انتشار خبر تغییر شیوه دهک‌بندی خانوار، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر افزایش مبلغ یارانه نقدی هم مطرح شد. اما حالا سخنگوی دولت تمام این احتمالات را رد کرده است.یارانه نقدی راهکاری برای کمک به هزینه معیشتی مردم به حساب می آید . هنگام پرداخت یارانه نقدی نه تنها درآمد سرپرست خانوار محاسبه می شود بلکه درامد اعضای خانواده را هم مورد برسی قرار می دهند . یارانه نقدی از نیمه اول شهریور برای ۵ دهک اول افزایش میباید . محاسبه دهک بندی جدید یارانه نقدی اعلام شده است . در ادامه اخرین خبر از یارانه نقدی را بخوانید .

معاون بهداشت وزارت بهداشت از اجرای طرح ارتقای وضعیت تغذیه کودکان زیر ۵ سال خبر داد.

حسین فرشیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در معاونت بهداشت وزارت بهداشت اظهار کرد: طرح ارتقای وضعیت تغذیه کودکان زیر ۵ سال با همکاری وزارت تعاون در درست اجراست.

یارانه نقدی جدید سال 1403

وی افزود: در قالب این طرح، جمعیتی بالغ بر ۱۲۳ هزار نفر ماهانه یارانه یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند تا بتوانند مواد غذایی سالم خریداری و استفاده کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان این‌که در قالب این طرح، به خانواده‌ها کالابرگ الکترونیکی برای خرید مواد غذایی ارائه می‌شود، ادامه داد: ماهانه ۱۲۲ میلیارد تومان بابت این برنامه از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده می‌شود.

متن کامل بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ که روز گذشته طی نامه‌ای از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، امروز منتشر شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها