سهام عدالت | سود سهام عدالت | ثبت نام سهام عدالت | زمان واریز سود سهام عدالت

واریز سود سهام عدالت 3 میلیونی در این تاریخ | هدیه میلیونی رئیس جمهور برای شب یلدای مردم

کد خبر: 1259782

دولت خبرهای جدیدی از واریز سود سهام عدالت بحسابها داد. مبلغ جدید سود سهام عدالت بشدت شگفت انگیز است.

واریز سود سهام عدالت 3 میلیونی در این تاریخ | هدیه میلیونی رئیس جمهور برای شب یلدای مردم

به گزارش سایت نشان 24سهام عدالت به مرحله پرداخت سود رسیده است. مسئولان مربوط با فراه‍م کردن زیر ساخت های لازم شرایط پرداخت سود را به شماره شبای دارندگان سهام عدالت فراهم کردند. سود سهام عدالت در پایان سال گذشته نیز به حساب دارندگان آن واریز شد. امسال نیز سود سهام عدالت به همین ترتیب پرداخت می شود.

سود سهام عدالت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی دولت به خانوارها

دولت تا پایان آذر ماه به حساب برخی از خانوارها ۲ میلیون و ۴۰۰هزار تومان واریز خواهد کرد.

رییس سازمان بورس، هفته گذشته، از واریز سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه خبر داد. براین اساس، سود سهام عدالت تا پایان سال و در دو مرحله صورت خواهد گرفت که واریز مرحله نخست، تا پایان آذر ماه خواهد بود. مبلغ این عیدی براساس آنچه گفته می‌شود، ۶۰۰هزار تومان برای هر نفر اسست.

بنابراین یک خانواده ۴نفره، در صورتی که همه افراد خانواده دارای سهام عدالت باششند، ۲میلیون و ۴۰۰هزار تومان سود سهام عدالت را تا پایان آذر دریافت خواهند کرد. البته توجه داشته باشید این رقم برای افرادی است که سهام عدالت ۵۰۰هزار توماین دارند و احتمالا باقی افراد که سهام یک میلیونی دارند، رقم بیشتری نیز دریافت کنند.

خانواده های 3 نفره مبلغ 3 میلیون و 600 هزارتومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

البته رییس سازمان خصوصی سازی به نکته ای اشاره کرده که نباید از آن غافل شد. هرگونه فراخوان برای ثبت‌نام و یا واریز سود سهام عدالت در قالب پیامک و یا در شبکه‌های اجتماعی جعلی و غیرقانونی است. بنابراین جز اخبار رسمی، به هیچ منبعی برای دریافت سود سهام عدالت اعتماد نکنید.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سعی بر این است که در آذرماه سود‌های گذشته را هم برای جامعه جدید یعنی افرادی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند واریز کنیم.

باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: طبق سنوات گذاشته از دو مسیر شماره حساب مشمولان سود سهام عدالت را داریم یکی از سامانه سجام و دیگر از طریق سایت سهام عدالت، اما راحت‌ترین و بهترین مسیر سجامی شدن است تا افراد بتوانند سایر خدمات دیگر را هم دریافت کنند.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که اگر سهامداری سود سنوات گذشته را دریافت نکرده باشد با سجامی شدن علاوه بر دریافت سود در انتهای آذر سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهد کرد؟ گفت: بله. به امید خدا اگر شرکت‌هایی که سود خود را واریز نکرده‌اند بتوانند به تعهدات خود عمل کنند و فرصت مناسب برای محاسبات داشته باشیم سعی بر این است که در آذر ماه بتوانیم سود‌های گذشته را نیز برای جامعه جدید یعنی افرادی که شماره حساب اعلام و در سامانه سجام ثبت نام کردند واریز کنیم.

گفتنی است پیش از این هم رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفته بود: امسال سود سهام عدالت به صورت متمرکز توسط شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی و در دو مرحله پرداخت خواهد شد. مرحله اول آن آذر ماه انجام خواهد شد و میزان آن نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان است. بخش دیگری از سود شرکت‌ها را که دریافت کنیم به این مبلغ اضافه خواهد شد که ممکن است حدود ۲۰ درصد افزایش را رقم بزند. مرحله دوم نیز تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

او افزود: نزدیک به ۹ شرکت سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند که بتوانیم به موقع سود را به صورت متمرکز پرداخت کنیم. سود ۶۰۰ هزار تومانی برای سهام ۵۰۰ هزار تومانی است سهام یک میلیونی نیز حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

همچنین مهدی حاجی وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت بیان کرد: افراد به هیچ وجه برای دریافت سود سهام عدالت به درگاه اینترنتی مراجعه و پولی پرداخت نکنند و دقت داشته باشند که در حال حاضر هم ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد.

پرداخت نیمی از سود سهام عدالت تا پایان آذرماه

عشقی عنوان کرد: بخشی از سودهایی که باید پرداخت ‌شود از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی دریافت شده و تنها چند شرکت باقی مانده‌اند که سود آنها هم طی دو یا سه روز آینده دریافت خواهند کرد و تا قبل از پایان آذر ماه سود سهام عدالت مرحله اول پرداخت می‌شود.رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: سود سهام عدالت از طریق سامانه‌ای از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت می‌شود و نیازی نیست که سهامداران عدالت به سامانه‌ یا مکانی مراجعه کنند. بنابراین احتیاج به هیچ اقدامی نیست مگر اینکه اشخاصی که سجامی نیستند باید سجامی شوند که سود آنها راحت‌تر به حساب آنها واریز شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها