بسته معیشتی

بسته معیشتی جدید دولت برای این خانوارها در شب یلدا | دریافت بسته معیشتی شب یلدا با کد دستوری

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: به مناسب شب یلدا، پویش « یلدای مهربانی » در جهت توزیع بسته‌های معیشتی یلدایی برای مددجویان راه‌اندازی می‌شود.

بسته معیشتی جدید دولت برای این خانوارها در شب یلدا | دریافت بسته معیشتی شب یلدا با کد دستوری
| کد مطلب: ۲۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار:الهام کریمی

ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام،  گفت: به مناسبت شب یلدا و با هدف مشارکت دادن خیرین در بهره‌مند کردن نیازمندان از عایدات این مناسبت، پویشی به نام یلدای مهربانی راه اندازی شده است که تدارک بسته های یلدایی برای خانواده های مددجو هدف اصلی این پویش است.

وی افزود: کمیته امداد استان از طریق همه ی دفاتر خود در شهرستان‌ها و مناطق این آمادگی را دارد که هدیه ها و بسته های افراد خیر و نیکوکار را در شب یلدا و با هدف بهره مندی خانواده های مددجو از این سنت ایرانی در اختیار خانواده های مددجو قرار دهد. 

  مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده امداد برای خانواده های مددجو برنامه ی مفتاح الجنه در شب یلدا است که از طریق آن مدیران و دیگر اقشار خیر و نیازمند در شب یلدا با تهیه ی بسته ها و هدایا با حضور در کنار خانواده های مددجو خصوصاً خانواده های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده ها را بررسی و با سهیم کردن مددجویان از این آیین هدایا و کمک های خود را در اختیار خانواده ها قرار می دهند. 

مرادی با بیان اینکه سال گذشته در شب یلدا تعداد ۳ هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان توزیع شد ادامه داد: این بسته های غذایی شامل: میوه، شیرینی ، تنقلات، مرغ ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی بوده که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر، سپاه استان و گروههای خیریه تدارک و در اختیار خانواده ها قرار گرفت. 

مدیرکل کمیته امداد استان با دعوت مردم در زمینه کمک به خرید بسته های حمایتی شب یلدا برای نیازمندان استان گفت: شماره کارت : 0354-5003-9979-6037، کد دستوری : #084*1*8877*و شماره حساب 0110769749001 آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوع دوست جهت کمک به نیازمندان استان در شب یلدا است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: پویش «یلدای مهربانی» با هدف تأمین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند برای شب یلدا آغاز شده است.

حامی دورهمی یلدایی برای خانواده‌های نیازمند باشید

رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص«پویش مهربانی»، اظهار کرد: پویش یلدای مهربانی در راستای جمع‌آوری بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های نیازمند از ۲۵ آذرماه جاری آغاز شده و قرار است با کمک مردمی به دورهمی خانواده کم‌برخوردار کمک شود.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف تأمین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در شب یلدا برپا شده است، تصریح کرد: در این راستا برای تعداد ۵۵ هزار نفر از حامیان به منظور اینکه حامی دورهمی یلدایی برای خانواده‌ها نیازمند باشند؛ ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از هماهنگی با مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه سطح استان در راستای فعالیت و جذب کمک‌های مردمی در راستای تهیه سبد کالا سخن گفت و افزود: تعامل با دیگر سازمان‌ها در راستای حضور تعداد ۱۵۰ نفر از ایتام زیرپوشش در مراسم یلدای تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به استقرار پایگاه جذب کمک‌های مردمی و ثبت نام حامیان در محل نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (شب یلدا) واقع در پارک شاهد شهر کرمانشاه، ادامه داد: مردم می‌توانند به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۳۹۶۲۷ و یا کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷*کمک شب یلدایی را برای خانواده‌های نیازمند ارسال کنند؛ به محض دریافت کمک مردمی با اولویت خانواده نیازمند مبالغ هدیه را به حساب خانواده‌های نیازمند ارسال خواهد شد.

منبع : ایسنا |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین