از پیش فروش سایپا با شرایط ویژه جا نمانید | پیش فروش سایپا با تحویل 90 روزه + جزئیات فروش

کد خبر: 1263659

سایپا یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده و از طریق همکاری با شرکت‌های خودروسازی معروف بین المللی مانند کیا، رنو و دایهاتسو، خودروهای متنوعی را با نام تجاری "سایپا" در داخل و خارج از ایران تولید می‌کند. در طی سال‌های فعالیت خود، سایپا توانسته است با عرضه خودروهای با کیفیت و قیمت مناسب، جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران را دست یابد.

 از پیش فروش سایپا با شرایط ویژه جا نمانید | پیش فروش سایپا با تحویل 90 روزه + جزئیات فروش

پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش خودرو سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

به اطلاع میرساند امکان ثبت نام خودروهای شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس DA برای متقاضیان جدید خرید خودرو که حائز شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های اعلام شده در این بخشنامه می‌باشند و تاکنون در سامانه یکپارچه تخصیص نسبت به ثبت نام خودرو اقدام ننموده‌اند. از فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ و یا تا تکمیل ظرفیت (هر کدام که زودتر فرا برسد) فراهم خواهد شد.

لذا مشتریان محترم با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام و واریز وجه جهت خرید یکی از محصولات شاهین اتوماتیک یا ساینا اس ِDA اقدام نمایند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها