ثبت نام یارانه نقدی جدید در لینک زیر | از دریافت یارانه نقدی رئیسی جا نمانید

کد خبر: 1265569

در این بخش درباره یارانه نقدی دی ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟ و چه روزی واریز می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ثبت نام یارانه نقدی جدید در لینک زیر | از دریافت یارانه نقدی رئیسی جا نمانید

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای سال آینده، تعیین تکلیف یارانه نقدی و البته منابع مورد نیاز برای پرداخت این یارانه‌هاست که عمدتا از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی به دست می‌آید. اما نگاهی به لایحه بودجه ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که حتی پس از «اصلاح» این لایحه توسط دولت، جزییاتی درخصوص ارقام تشکیل‌دهنده منابع و سهم هر یک از اجزای مصارف برای تبصره ۸ لایحه بودجه سال آینده وجود ندارد. این اتفاق منجر به غیرشفاف شدن روند منابع و مصارف و «تحلیل ناپذیری» برنامه دولت برای حامل‌های انرژی و یارانه نقدی برای سال آینده، خواهد شد.

میزان واریز یارانه نقدی دی ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟

دولت بعد از دهک بندی سرپرستان خانوارها؛ میزان نقدی واریز یارانه‌ها را به دهک های اول تا سوم به هر نفر اعضای خانواده ۴۰۰ هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم هم به هر نفر ۳۰۰ هزار تومان واریز می کند.

اشخاصی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.

لینک سایت اعتراض به دهک بندی یارانه ها : https://www.hadafmandi.ir/

معاون امور رفاه وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی جزئیات اضافه شدن ۲ دهک جدید ۶ و ۷ به طرح یارانه مضاعف کالابرگ الکترونیک را تشریح کرد.

دو دهک درآمدی ۶ و ۷ به طرح یارانه برگ مضاعف کالابرگ الکترونیکی اضافه شده‌اند گفت: با این حساب تا امروز ۷ دهک کم درآمد جامعه به اندازه حدود ۶۱ میلیون نفر مشمول این طرح شده‌اند، در حالی که قانون ما را مکلف کرده که طرح کالا برگ الکترونیکی را تا سقف ۵ دهک کم درآمد جامعه اجرا کنیم.

وی افزود: کسانی که به میزان ۲۰۰ هزار تومان از اعتبار یارانه خود از ۱۱ قلم کالای سبد مدنظر خریداری کنند، ۱۲۰ هزار تومان نیز یارانه مضاعف و تشویقی دریافت می‌کنند که این ۱۲۰ هزار تومان اضافه هم باید صرف خرید اقلام همان سبد کالایی شود.

یارانه نقدی مرحله ۱۵۵ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچون ماه‌های گذشته، روز چهارشنبه، بیستم دی واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز پنجشنبه، بیست‌ویکم دی قابل برداشت است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها