تصمیم مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان 1403 | افزایش حق عائله مندی و اولاد تصویب شد

کد خبر: 1267340

خبر فوری مجلس از افزایش حقوق بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

تصمیم مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان 1403 | افزایش حق عائله مندی و اولاد تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس متوسط افزایش حقوق بازنشستگان و حق عائله‌مندی و حق اولاد را که در این کمیسیون تصویب شد، اعلام کرد.

ولی اسماعیلی گفت: پیشنهاد دولت برای متوسط افزایش حقوق ۱۸ درصد بود؛ بحث‌های مفصلی که در کمیسیون انجام و نظرات نمایندگان مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس اخذ شد که در نهایت با توجه به تورم فعلی و تورم احتمالی سال آینده به ۲۵ درصد رسیدیم.

وی اضافه کرد: در کنار این ۲۵ درصد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان حق عائله‌مندی و حق اولاد نیز در کمیسیون اجتماعی تصویب شد و مصوبه را به کمیسیون تلفیق ارسال کردیم. مصوب کردیم دریافتی مستمری بگیران کمیته امداد ۳۰ درصد افزایش پیدا کند همچنین مصوب کردیم ۶۰ درصد دریافتی معلولین شدید و خیلی شدید نیز افزایش یابد.

فیش حقوقی جدید دی ماه ۱۴۰۲ بازنشستگان تامین‌ اجتماعی بارگزاری شد. در این صفحه میتوانید با ورود به سامانه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، فیش حقوقی خود را رویت کرده و آن را دریافت نمایید.

یکی از مهم ترین خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان پس از رسیدن به سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۲ ارائه می نماید، پرداخت مستمری بازنشستگی است.

بازنشستگان محترم برای دریافت فیش حقوقی مستمری ۱۴۰۲ خود می بایست ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی نموده و سپس از طریق صفحه کاربری خود در همان سامانه فیش حقوقی مستمری خود را دریافت نمایند.

فیش حقوقی دی‌ماهِ بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

پرداخت مستمری دی‌ماه از بیستم و براساس حروف الفبا آغاز می‌شود.

ورود به سامانه دریافت فیش حقوق بازنشستگان

ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir ؛ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی می توانید با وارد شدن به سایت eservices.tamin.ir و انتخاب دکمه ورود به سامانه وارد بخش دریافت فیش حقوقی شوید.

رئیس کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تأمین اجتماعی مصوبه مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان را به ضرر بازنشستگی دانست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها