فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

فروش فوری خودرو با تخفیفات ویژه فقط تا روز پدر | آغاز حراج بزرگ کرمان موتور با تحویل 90 روزه

فروش فوری خودرو جک J4 با قیمت قطعی و تحویل ۱۵ روزه آغاز شد.

فروش فوری خودرو با تخفیفات ویژه فقط تا روز پدر | آغاز حراج بزرگ کرمان موتور با تحویل 90 روزه
| کد مطلب: ۲۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

فروش فوری خودرو جک J4 با قیمت قطعی و تحویل ۱۵ روزه از صبح روز سه‌شنبه (۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲) در نمایندگی‌های مجاز شرکت کرمان موتور آغاز شد.

در جهت تقویت و پشتیبانی از نظام فروش فوری خودرو داخلی و همچنین به منظور ساماندهی و ایجاد فرصت‌های برابر برای تمامی متقاضیان، دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی نتایج خود را اعلام نموده است.

فروش فوری خودرو

فردا موتورز طی اطلاعیه از آغاز فروش اقساطی خودروهای اف‌ام‌سی T۵، سوبا M۴ و اف ام سی SX۵ خبر داده است. بر این اساس متقاضیان ثبت نام خودرو می توانند طی ۲ سال اقساط خود را پرداخت کنند. موعد تحویل نیز ۱۲۰ روزه است.

شرایط فروش فوری خودرو اقساطی

بر اساس جدیدترین شرایط فروش فردا موتورز متقاضیان می توانند خودروهای اف‌ام‌سی T۵، سوبا M۴ و اف ام سی SX۵ را به صورت اقساط ۲۴ ماهه خریداری کنند. قیمت فروش خودروها نیز قطعی و بر اساس جدیدترین قیمت محصولات فردا موتور است. مبلغ بیمه بدنه و مالیات پس از صدور دعوتنامه و کسر سود مشارکت به صورت نقدی از مشتری اخذ می شود. جزییات ثبت نام اقساطی خودروهای فردا موتورز را در تصویر زیر بخوانید.

مدارک لازم برای  ثبت نام فروش فوری خودرو

اصل شناسنامه و کارت ملی

آدرس دقیق و کد پستی محل سکونت مشتری)

زمان فروش فردا موتورز دی ۱۴۰۲

فروش فردا موتورز از ۱۰ دی آغاز می شود و تا ۱۰ بهمن ادامه دارد.

چه کسانی شرایط ثبت نام اقساطی فرداموتورز را دارند؟

فروش فردا موتورز برای متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو است.

لینک سایت ثبت نام فروش فوری خودرو

برای تکمیل مراحل ثبت نام اقساطی فرداموتورز باید به سامانه یکپارچه خودرو به آدرس https://esalecar.ir/ مراجعه کنید.

حیدر مرادی؛ مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) گفت: پس از دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر گسترش خدمات ارائه شده به هنرمندان بر روی هنرکارت از جمله تسهیلات خرید خودرو و تاکید مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با شرکت‌های مختلف خودرویی وارد مذاکره شدیم و در مرحله اول با یکی از این خودروسازان به توافق رسیدیم و تلاش داریم طی مذاکره با سایر خودروسازان نیز ارائه تسهیلات ویژه برای هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با همکاری کرمان موتور، تسهیلات ویژه‌ای برای هنرمندان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: فروش خودرو JAC J۴ با اقساط ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه و ۴۸ ماهه و با نرخ بهره بسیار کم، از صفر تا ۱۲ درصد، انجام خواهد شد.

ویبا تأکید بر اینکه تعداد خودروهای عرضه‌شده در این طرح بسیار محدود است، یادآور شد: افراد دارای هنرکارت» تنها تا روز جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ فرصت دارند تا درخواست خود را از طریق لینک https://honarcard.ir/jac-j۴/ ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) همچنین با اشاره به مزایای این طرح خاطرنشان کرد: در طرح استثنایی فروش اقساطی خودرو JAC J۴ ویژه اصحاب فرهنگ و هنر، سعی شده تا جای ممکن شرایط خرید خودرو برای این عزیزان تسهیل شود. برای مثال، پیش پرداخت خرید خودرو بسیار کمتر از خرید از نمایندگی‌ها در نظر گرفته شده و کسانی که خرید اقساطی ۱۲ ماهه را انتخاب کنند، از پرداخت سود معاف هستند. همچنین، قیمت تمام‌شده خرید این خودرو نیز کمتر از نرخ بازار است.

مرادی درباره شرایط افرادی که می‌توانند در این طرح شرکت کنند، توضیح داد: این تسهیلات برای اعضای صندوق اعتباری هنر که دارای «هنرکارت» هستند، درنظر گرفته شده تا بتوانند به این ترتیب از اعتبار خود بهره ببرند. با این‌ وجود، خانواده‌های هنرمندان عزیز دارای «هنرکارت» نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. در این صورت، درخواست اولیه برای خرید اقساطی خودرو JAC J۴ باید با نام و کد ملی فرد دارای «هنرکارت» ثبت شود و در مراحل بعدی، فرد دارای «هنرکارت» می‌تواند در یک معرفی‌نامه‌، متقاضی اصلی را به نمایندگی کرمان موتور ارجاع دهد تا روند فروش خودرو به نام متقاضی اصلی ادامه یابد.

منبع : اقتصاد آنلاین |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین