فروش فوری ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی

توجه توجه ؛ فروش فوری ایران خودرو ویژه نوروز با وام 100 میلیونی بدون ضامن | حراج سوگلی ایران خودرو با آپشن طلایی آغاز شد

در ادامه شرایط جدید فروش فوری ایران خودرو را بخوانید.

توجه توجه ؛ فروش فوری ایران خودرو ویژه نوروز با وام 100 میلیونی بدون ضامن | حراج سوگلی ایران خودرو با آپشن طلایی آغاز شد
| کد مطلب: ۳۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار شایلین بهبودی:

طرح فروش فوری ایران خودرو خودروهای جدیدی در هر دوره عرضه می شود.در طرح فروش فوری ایران خودرو اغلب خودروهایی با قیمت اقتصادی و به نسبت بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود. در ادامه خبر جزئیات جدیدی از طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه بهمن ماه میپردازیم.

ایران‌خودرو به متقاضیان پژوپارس که باید خودروی جایگزین انتخاب کنند، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون بهره می‌دهد.

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون بهره برای تبدیل پژو پارس به خودروی جایگزین خبر داد.

 در پی خواست متقاضیانی که نسبت به تامین مابه‌التفاوت وجه پارس با محصول جایگزین، اظهار نگرانی کرده‌اند، این خودروساز در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: در راستای احترام به خواست مشتریان، بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود برای تبدیل محصول پارس به خودرو جایگزین فراهم شده است.

این خودروساز تاکید کرده، با توجه به لزوم اجرای مصوبه شورای عالی استاندارد، مبنی بر ارتقای استانداردهای تولید خودرو در کشور و نظر به رعایت استانداردهای اجباری در تمامی محصولات ایران‌خودرو، ادامه تولید محصول پارس در سال ۱۴۰۳، به دلیل عدم توانایی آن در تطابق با استانداردها، منوط به دریافت تاییدیه‌های لازم است.

لذا این شرکت به منظور رعایت حقوق مشتریانی که خودرو پارس را از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اند، امکان انتخاب سایر محصولات را فراهم کرده است.

ایران‌خودرو تصریح کرده، به منظور رعایت حال مشتریان، ۱۰۰ میلیون‌ تومان از وجه خودروهای جایگزین را بدون دریافت سود و در اقساط ۱۲ ماهه دریافت خواهد کرد.

ایران خودرو شرایط تبدیل حواله خودروی دناپلاس دستی به سه محصول سورن پلاس، تارادستی و ۲۰۷ دستی شیشه‌ای را اعلام کرد.

 ایران خودرو شرایط تبدیل حواله خودروی دناپلاس دستی به سه محصول سورن پلاسXU7p، تارادستی V1P و 207 دستی شیشه‌ای ویژه متقاضیان طرح عادی اولویت بهار ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، خودرو سورن پلاس با موعد تحویل سه ماهه و قیمت ۴۵۹ میلیون تومان، تارا دستی با موعد تحویل مرداد و شهریور و مبلغ ۲۹۰ و ۲۶۱ میلیون تومان و خودرو ۲۰۷ نیز با موعد تحویل تیر و مرداد و قیمت ۲۴۹ و ۲۲۶ میلیون تومانی است.

شرکت ایران خودرو فراخوان واریز وجه و ثبت نام خودروی هایما 7X را ویژه بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد.

بر اساس این فراخوان متقاضیانی که در آذر ماه سال جاری در سامانه یکپارچه، خودروی هایما 7X را ثبت نام نموده‌اند می‌تواند به صورت نقدی و با قیمت مصوب فروش ۱٬۴۸۱٬۳۱۸٬۸۰۰ تومان اقدام به ثبت نام خودرو کنند.

هایما 7X در رنگ‌های مشکی آبنوس، خاکستری متالیک و ذغالی متالیک قابل عرضه است.

فروش فوری ایران خودرو

شرایط فروش فوری ایران خودرو اقساطی

مهلت ثبت نام از دوشنبه ۲۳ بهمن آغاز شده و تا پنجشنبه ۳ اسفند ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودروها ۹۰ روزه خواهد بود.

خودرو هایما 7X

کد کلاس 53001

قیمت مصوب فروش ۱٬۴۸۱٬۳۱۸٬۸۰۰ تومان

رنگ های قابل عرضه مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، ذغالی متالیک

برنامه فروش 107830

موعد تحویل ۹۰ روزه

سود مشارکت و انصراف صفر

مینی‌ون یا همان MPV هایما با نام 7X، یک خودرو کاملا جدید است که تولید آن به سال ۲۰۲۰ باز می‌گردد. این خودرو در بازار چین با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو ارائه شد اما برای بازار جهانی، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری نیز برای آن در نظر گرفته شد. اگرچه پیشرانه ۱.۶ لیتری برای خودرویی با این ابعاد مناسب‌تر است، اما در صورت عرضه در بازار ایران انتظار می‌رود ایران خودرو پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو انژکتوری نوع MPI (پاشش سوخت چند نقطه‌ای) با توان ۱۶۵ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتون.متری را برای بازار ایران مناسب‌تر بداند، چرا که این پیشرانه پیچیدگی سیستم انتقال سوخت تزریق مستقیم (GDI) پیشرانه ۱.۶ لیتری را نخواهد داشت. از آن گذشته هیچ کس از یک خودرو کلاس MPV انتظار رفتار اسپرت ندارد و خودروسازی چون ایران خودرو بارها ثابت‌کرده است که در صورت سهولت در رویه عرضه خودرو، این خودروساز دولتی همواره گزینه ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر را برای بازار کشور انتخاب خواهد کرد.

با این وجود لازم به ذکر است که با وجود اختلاف حجم و اختلاف فنی میان دو پیشرانه، هر دو ستاپ از لحاظ آلایندگی یورو شش و گیربکس به کار رفته با یکدیگر مشترک است. از این رو اختلاف میزان مصرف سوخت متوسط میان آن‌ها در بیشترین حالت ممکن، به اندازه حدود ۰.۵ لیتر به نفع پیشرانه قدرتمندتر تزریق مستقیم ۱.۶ لیتری است.

مزایا و معایب در فروش فوری ایران خودرو

+ طراحی فضایی و خاص

+ لوکس‌گرایی نسبی داخل کابین

+ پیشرانه توانمند

+ قابلیت حمل پنج تا هفت سرنشین

+ آپشن‌های رفاهی و ایمنی قابل قبول

– تعلق به کلاس MPV

– محبوبیت کمتر MPV در برابر کراس‌اوور

برای بررسی طراحی داخلی هایما 7X، بایستی هر آن‌چه از مینی‌ون‌ها در ذهن دارید را دور بریزید. کابین هایما 7X طراحی مجلل و آینده‌نگرانه‌ای دارد. در واقع طراحی داخلی این خودرو بیش از آن‌چه به مینی‌ون‌های مرسوم شباهت داشته باشد، به کراس‌اوورها شبیه است. البته این شباهت اتفاقی نیست، چرا که هایما 7X مشترکات بسیاری زیادی با عضو کراس‌خانواده یعنی هایما 8S دارد. داشبورد هایما 7X از الگوی طراحی به روز استفاده می‌کند که شامل یک صفحه نمایش عریض سرتاسری است که دو نمایشگر مجزا درون آن قرار گرفته‌اند. استفاده از این الگو کار طراحان را بسیار ساده کرده است و علاوه برآن ظاهری دلچسب و گیرا به خودرو می‌بخشد. خوشبختانه طراحان هایما تمامی کلیدهای کنترلی را از این خودرو حذف نکرده‌اند، چرا که انبوهی از دکمه‌های فیزیکی را می‌توانید در پنل میانی داشبورد مشاهده کنید.

مجموعه نشانگرهای هایما 7X به صورت دیجیتالی هستند که حضور آن‌ها برای مشتری دلگرم کننده خواهد بود. همچنین این خودرو از آرایش 2+2+3 پیروی می‌کند. بنابراین ردیف جلو و عقب 2 صندلی مجزا دارند و تنها ردیف عقب 3 صندلی به هم پیوسته خواهد داشت. هایما 7X با داشتن فاصله طولی 2860 میلیمتر، خودرویی ایده آل برای مصارف خانوادگی است.

امکانات و تجهیزات هایما 7X در فروش فوری ایران خودرو

هایما 7X یکی از مجهزترین خودروهای این برند در ایران خواهد بود. در واقع سطح بالای تجهیزات مینی‌ون هایما این خودرو را قادر به رقابت با شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای رنگارنگ چینی در بازار کرده است. به همین دلیل انتظار داریم تا استقبال گرمی از هایما 7X در بازار شکل بگیرد. این خودرو به طور همزمان امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی را ارائه می‌دهد تا رضایت مشتریان را از تمامی جهات جلب کند.

از جمله تجهیزات ایمنی هایما 7X می‌توان به این موارد اشاره کرد: شش کیسه هوا، ترمز اضطراری هوشمند، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، رادار نگهدارنده بین خطوط و رادار هشدار تعویض خط، دوربین عقب و دوربین 360 درجه و سنسور پارک جلو و عقب. در بخش امکانات رفاهی نیز هایما 7X قدرتمند ظاهر می‌شود. سیستم صوتی به همراه شش بلندگو به همراه نمایشگر 12.3 اینچی، سیستم اتوپارک، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، تریم چرمی کابین، فرمان برقی به همراه دکمه‌های کنترلی، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، صندلی‌های برقی ردیف جلو به همراه تهویه، صندلی‌های تاشونده ردیف عقب، سانروف و سقف پانوراما بخشی از تجهیزات و امکانات رفاهی هایما 7X را تشکیل می‌دهند.

منبع : اقتصاد آنلاین |
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان

    ارسال دیدگاه

    اخبار روز سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت قاب امروز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد اخبار از پلیکان
      پربازدیدترین