سلیمی نمین در گفت‌وگو با «فردا»:

مردم به فهرست شورای ائتلاف به عنوان لیست اصلی اعتماد دارند

کد خبر: 1277226

فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لیست اصلی اصولگرایی از نگاه مردم خواهد بود. در انتخابات گذشته نیز همین فهرست لیست اصلی شناخته شد و مردم به این فهرست اعتماد داشتند

مردم به فهرست شورای ائتلاف به عنوان لیست اصلی اعتماد دارند

گروه سیاست سایت فردا: هر چند در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست های متعدد فرعی از اردوگاه اصولگرایی بیرون آمد اما مردم همواره لیست اصلی را تشیخص داده اند و این دوره نیز شواهد و قرائن نشان می دهد که همین اتفاق خواهد افتاد.

عباس سلیمی نمین در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره لیست اصلی جریان اصولگرایی از نگاه مردم گفت: حضرت امام همواره زمان انتخابات مجلس به مردم توصیه داشتند «اگر نتوانستید به شناخت کامل از نامزدها برسید، به افراد شایسته و قابل اعتماد مراجعه کنید»، طبیعتا مردم این رهنمود را دنبال می کنند و به افراد قابل اعتماد مراجعه خواهند کرد تا بتوانند انتخاب های درستی را انجام دهند.

وی افزود: فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لیست اصلی اصولگرایی از نگاه مردم خواهد بود. در انتخابات گذشته نیز همین فهرست لیست اصلی شناخته شد و مردم به این فهرست اعتماد داشتند چون شخصیت هایی عقبه این فهرست را تشکیل می دهند که نه کاندیدا بودند، نه حزب دارند و نه به دنبال منافع شخصی بودند، لذا مردم می توانند به آنها اعتماد کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره اهمیت لیستی رأی دادن پایگاه اجتماعی اصولگرایان اظهار کرد: هرچند به تشخیص و شناخت رسیدن واجب است اما گاهی اوقات امکان رسیدن به شناخت از تمامی نامزدها وجود ندارد؛ در اینجا تشخیص افراد صادق و مورد اعتماد مبنا می تواند قرار گیرد.

سلیمی نمین افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تنها مجموعه ای است که ساعت ها برای گفتگو با نامزدهای مختلف وقت گذاشت و حاصل این گفتگوها ارائه یک لیستی از نامزدهای توانمند بود. به عبارت دیگر فهرست شورای ائتلاف براساس گرایش حزبی یا جریانی تدوین نشد بلکه براساس یک کار فشرده تشکیلاتی ارائه شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها