حضور احمدی نژاد در جمع عزاداران کوی دانشگاه

کد خبر: 44460

دکتر محمود احمدی نژاد شب گذشته به صورت سر زده در کوی دانشگاه تهران حاضر شد و با دانشجویان به مراسم عزاداری پرداخت.

مهر: رئیس جمهور شب گذشته به مدت سه ساعت در کوی دانشگاه و در سالن شهید نوروزی همراه با دانشجویان در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شرکت کرد.
مدیر کل کوی دانشگاه تهران با بیان این خبر افزود: دکتر محمود احمدی نژاد شب گذشته به صورت سر زده در کوی دانشگاه تهران حاضر شد و با دانشجویان به مراسم عزاداری پرداخت.

به گفته علی فرهادی پس از مراسم عزاداری و سینه زنی در حالی که دانشجویان خواستار سخنرانی رئیس جمهوری در میان دانشجویان بودند، دکتر احمدی نژاد در باب فضیلت عزاداریهای ایام ماه محرم و جایگاه این مراسم در فرهنگ شیعه سخنانی ایراد کرد.

مدیر کوی دانشگاه تهران افزود: رئیس جمهوری علاوه بر بحثهای هسته ای موجود در مورد مسیری که تاکنون طی شده و جایگاهی که ایران در دنیا به عنوان یک کشور دارای فناوری صلح آمیز هسته ای دارد، سخنرانی کرد.

وی در خصوص بخشهای دیگر سخنان رئیس جمهوری در جمع دانشجویان کوی دانشگاه گفت: دکتر احمدی نژاد در این مراسم به جایگاه معنویت، امدادهای الهی و اتصال سیستم و نظام و مستولان به بحثهای اعتقادی و همچنین قوت قلبی که به این واسطه ایجاد می شود و در اداره کشور موثر است، اشاره کرد.

فرهاد ادامه داد: رئیس جمهوری شب گذشته در جمع دانشجویان از پیگیری مسائل خوابگاهها توسط مسئولان اجرایی و رفع مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد اطمینان داد.

مدیر کوی دانشگاه تهران ادامه داد: هفته گذشته یک میلیارد و دویست میلیون تومان از طرف نهاد ریاست جمهوری برای رفع مشکلات خوابگاههای دانشگاه تهران به این مجتمع خوابگاهی اختصاص یافت.

به گفته فرهادی، مجموعه ریاست جمهوری قول تامین یکسری اقلام فرهنگی، رفاهی و ورزشی را نیز به کوی دانشگاه داده اند.

آیت الله امجد سخنران شب گذشته مراسم عزاداری کوی دانشگاه تهران بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها